Привітання з днем народження дочки від тата, мами не у віршах


Бажаю тобі в день народження чудовий щирої любові, успіху, море щастя. Бажаю, доню моя чудесна, щоб ти сміливо крокувала по життю з високо піднятою головою, щоб цінувала кожен день, який дарує тобі Бог. Бажаю тобі, щоб у твоїй родині все було чудово, щоб зігрівала всіх своїх близьких своєю красою і добрим серцем. Зі святом, кошеня!
***
Моєї чудової і люблячої доньки хочу побажати на день народження стати гарною дружиною і чудовою матір'ю. Щоб ти пізнала справжнє жіноче щастя, щоб завжди була весела і красива. Щоб очі горіли й сяяли. Бажаю тобі з кожним роком тільки більше розцвітати!
***
Що побажати на День народження доньки? Тільки самого кращого, світлого, чистого, доброго, ніби зітканого з безхмарного щастя, сонячного світла і сяйва веселки! Ми бажаємо дочці щастя. У цьому простому слові укладено цілий світ, адже щастя включає в себе щось, про що не завжди можна розповісти словами... Ми бажаємо їй просто відчувати себе щасливою — і нехай ця радість не покидає її, допомагає жити кожен день повним життям і завжди, завжди посміхатися!
***
З самого ранку я прокинулася і згадала, що цей день буде для нас дуже цікавим і пізнавальним. Адже сьогодні моїй донечці виповнюється вісімнадцять років. Так, це прекрасний вік, коли хочеться творити і зовсім не хочеться думати ні про що погане. Але, ти також повинна розуміти, що перешкод на твоєму шляху буде багато, і тобі потрібно намагатися все робити так, щоб потім про це не шкодувати. І до твоїх іменин ми приготували подарунки, які обов'язково повинні припасти до тебе по душі. І зараз, я хочу побажати тобі яскравого і теплого сонечка над головою. Щоб ти жила під спокійним і синім небом над головою. І я тебе хочу навчити тому, що в цьому житті нічого не робиться просто так. Все має якийсь сенс. І тому якщо з тобою будуть відбуватися незрозумілі для тебе речі, не потрібно лякатися. Просто пам'ятай про те, що це робиться для чогось. І на прощання я хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж красивою і розумною дівчинкою. Нехай все, що ти так хотіла втілити в життя, у тебе все вийде.
***
З днем народження, люба донька! Моя мила, я бажаю тобі жіночого щастя. Любить і розуміє чоловіка і ораву діточок. Нехай ти завжди будеш весела, нехай у твоєму житті буде тільки позитив, щоб ти завжди усміхалася. Будь щаслива, люба! Як тато я завжди буду поряд і готовий прийти на допомогу в будь-яку хвилину.
***
Мила доню, сонечко! Вітаю з днем народження, хай доля тобі подарує успіх, енергію, натхнення, здоров'я і сили. Що ти задумала, нехай це реалізується успішно, до твого задоволення і щастя. Люблю тебе, хороша моя.
***
Я, як і будь-який чоловік, мріяв про сина, але доля зробила мені неоціненний подарунок - тебе, моя кохана донечка. Вітаю з днем народження і бажаю, щоб очі сяяли щастям, душа співала від радості, а обличчя осявала посмішка!
***
Люба і кохана, моя донька! Я знаю, що ти у мене не тільки красива, але і дуже кмітлива дівчинка. Ті зусилля, які доклала в цьому році для досягнення хороших результатів перевершили всі очікування, і ти впоралася краще ніж будь-хто очікував! Я хочу побажати тобі в усьому бути такою ж цілеспрямованою, наполегливою і свідомою. Не втрачати оптимізму тому, як без нього буде дуже важко долати інші перешкоди, які приготувала тобі життя. Але найбільше я хочу, щоб ти була не тільки обдарованої, а найголовніше щасливою! Умій радіти новому дню, цінувати те, що маєш, помічати і фіксувати в пам'яті (а може бути на плівці) щасливі миті, щоб у моєму віці згадувати скільки таких миттєвостей вже у тебе було. І запам'ятай, що щастя не приходить просто так, це велика праця і чим більше працюєш над собою, тим ближче воно до тебе. Зі свого боку, я як і раніше буду намагатися робити все від мене залежне, щоб моя дівчинка була з палаючим і щасливим поглядом. Поглядом, підкорюючи світ своєю щирістю, добротою, мудрістю і справедливістю. Твій тато.
***
Доня моя, я чудово пам'ятаю, що відчула, коли вперше побачила тебе. Мені здалося, що навіть якщо світ перевернеться, то я все одно буду дивитися на тебе і насолоджуватися цим неймовірним відчуттям ейфорії. По-іншому це назвати неможливо. Доню моя, я хочу привітати тебе з твоїм святом! Ти стала вже зовсім дорослою дівчинкою, яка допомагає мені в усьому. Але я дуже хочу в першу чергу побажати тобі простого жіночого щастя. Я думаю, що ти вже розумієш, про що я кажу. Я завжди буду бажати тобі цього, поки не побачу, що ти дійсно знайшла щастя. Ще хочу побажати тобі здоров'я, а також виконання всіх твоїх бажань. Ніколи не бійся ризикувати, моя дівчинка. Ти ж знаєш, що я підтримаю будь-яке твоє рішення. Мені хочеться, щоб ти розуміла, що твоя мама зробить все для тебе. Щасливого тобі свята, рідна!
***
Донечка рідна! Біжить час, ніби річка дзвінка, ти стаєш у нас з татком все старше так красивіше. Бажаю тобі цвісти, немов троянда і життю радіти, як крихітне дитя. Нехай загадані тобою чарівні мрії виконуються, а усмішка твоя з рум'яного личка ніколи не сходить. Вітаю!
***
Моя рідна і улюблена донька, я тебе щиро вітаю з наступившим святом, з Днем народження. Скористайся шансом на гідному рівні відзначити настільки важлива подія, адже кожен рік життя – це справжній подарунок від долі. Бажаю тобі залишатися такою ж прекрасною, як і зараз. Нехай доля дозволяє знаходити численні можливості для розвитку, дарує можливість повірити в майбутній успіх. Бажаю тобі щасливої сім'ї і присутності близьких людей, рідних поруч, підтримки друзів, гідною і перспективної роботи. Нехай життя радує тебе тільки справжніми сюрпризами і дозволяє зрозуміти, наскільки прекрасним може бути майбутнє. Бажаю тобі ніколи не пізнавати смутку і печалі, страхів і сумнівів, адже вони не потрібні. Люба моя дівчинко, ти завжди будеш для мене улюбленою дитиною, якій я побажаю щастя й успіху в майбутньому.
***
Мила моя доню, в твій день народження дозволь твоєму таткові побажати тобі всього самого світлого і прекрасного на Землі! Хай оминуть тебе негаразди і проблеми, нехай біди не посміють увійти в твій дім, нехай поруч з тобою крокує вірний друг, твій захисник і коханий чоловік! Бажаю тобі не звертати уваги на невдачі, просто вставай і йди далі!
***
Донечко! Сонечко моє, я від усього серця вітаю тебе з днем, який зробив мене щасливим людиною, тому що у мене з'явилася ти! Бажаю тобі бути відкритою і доброю по відношенню до інших людей, отримувати задоволення від кожного прожитого миті і побільше сміятися! Я дуже люблю тебе і завжди буду поруч!
***
Давно ти, доню, просила розповісти тобі казку або пограти з тобою в ляльки? Сьогодні у тебе своя, доросле життя, і доводиться бути серйозною. Я прожила чимало років і, може бути, не зовсім розумію нинішній світ, але я бачу, що ти виросла справжньою розумницею, яка пам'ятає про свою сім'ю і не розучилася мріяти. Я вітаю тебе з Днем народження і вірю, що ти, сонце моє, завжди будеш такою ж доброю, милою і веселою, яка вміє знаходити хороше навіть у дрібницях, і, звичайно ж, будеш щасливою!
***
Улюблена донечка! Ми від щирого серця вітаємо тебе з Днем народження! Слів у світі так мало, а ти така чудова, як же нам виразити всю свою батьківську любов і ніжність до тебе, доню? Але ти ж ще й розумниця! Скажи ми привітання самими простими словами, ти все одно будеш знати, як ти дорога нам, як ми сильно любимо тебе! З Днем народження, красуня наша, будь щаслива!
***
Обіймаю тебе) Будь щаслива в кожен день життя! Ти виросла справжньою розумницею, яка пам'ятає про сім'ю і не розучилася діяти і мріяти. Залишайся завжди такою ж милою, доброю, веселою, яка вміє знаходити хороше навіть у дрібницях! І, звичайно, залишайся позитивної і щасливою!
***
Нехай день народження принесе купу приємних клопотів, щире здивування, море яскравих вражень, в душі переворот нехай тебе, донечка, чекає! В цей день твій татуньо тобі подарує, неодмінно, самий заповітний подарунок твій, подарує гумору миті, подарує тиху печаль про такому далекому дитинстві! Я тобі, дівчинка хороша моя, побажаю не впадати у відчай і жити, не дивлячись ні на що!
***
Час невблаганно – ще вчора ти була маленькою дівчинкою, яка ходила за мамою як хвостик. А сьогодні я бачу перед собою цікаву, доросле самодостатню дівчину. Звичайно, ти не стала гірше, але ти стала іншою і це закономірно. І нехай костюм сніжинки ти вже давно змінила на вечірній сукні, дитячі сандалії на ефектні туфлі, а дві косички на модну зачіску, для мене ти досі залишаєшся маленькою донечкою. Нехай дитинство залишається у твоєму серці як можна довше і дитячі мрії про казкового принца нарешті здійсняться. Я бажаю, щоб молодий чоловік, якого ти обов'язково зустрінеш, став для тебе другою половинкою і був готовий для тебе на все. Адже ти доросла маленька принцеса, і гідна жіночого щастя!
***
Донька, як чудово, що твоєму віку властива мрійливість, що перед тобою відкритий весь світ! Є час і сили здійснити твої заповітні бажання, є можливість прийняти самі вірні і розумні рішення, з якими, звичайно, твоє доросле самостійне життя буде самою чудовою!
***
Наша дорога донечка, бажаємо тобі удачі, терпіння, доброго відношення до тебе і кохання в родині, щоб всі друзі тяглися до тебе, як до вогнику багаття! З днем народження, світлячок!
***
Дорога донечка, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі сонячних днів, приємних дрібниць, найтепліших слів, величезного особистого щастя. Нехай все задумане у тебе збувається, завжди чудового настрою і радісних емоцій, розуміння батьків, турботи рідних та друзів.
***
Сьогодні День Народження у моєї доньки! Я дуже сильно люблю тебе, моя дівчинка. Я хочу привітати тебе і сказати, що немає для мене людини дорожче, ніж ти. Мені здається, що ми з тобою стали справжніми подругами. Саме про таких відносинах зі своєю дочкою я і мріяла, тому зараз насолоджуюся моментами нашого спілкування. Я хочу побажати тобі в твій святковий день всього самого позитивного та цікавого. Ти ж так любиш ходити в кіно, тому я бажаю тобі, щоб у кінотеатрах завжди були найкрутіші новинки. Я хочу, щоб тобі часто дарували квіточки, тому що від них у тебе піднімається настрій. А мені так подобається бачити тебе щасливою. Моя рідна донечка, проведи свій свято так, щоб потім було що згадувати. Можеш веселитися і відпочивати до самого ранку, тому що по святах тобі можна. А завтра тебе чекають великі справи.
***
Щоб сьогодні на дні народження моєї доньки, їй не було нудно, я приготувала для неї чудовий подарунок. По перше до нас прийдуть всі гості, і друзі, яких так хотіла бачити моя дівчинка. А по-друге, ми постараємося зробити все можливе, щоб посмішка не сходила з її губ. І так як іменини в цей час у неї, ми хочемо сказати їй, що вона у нас найкраща, і тому повинна бути такою. Ми хочемо сказати тобі, щоб ти навчилася жити правильно. Жити правильно зовсім не означає, добре вчиться, і добре ходити на роботу. Це означає зовсім інше. Ти повинна не тільки бути зразковою дівчинкою, але і намагатися завжди і у всьому правильно чинити. Тому що життя така штука, що все, що ти зробила, повертається до тебе бумерангом. І, щоб згодом тобі не повернулися твої погані справи, просто роби все правильно.
***
Роки летять, як птиці , і ти стаєш дорослішим, краще, розумніше і, звичайно, кращий, як квітка, що тягнеться до сонечка. Я бажаю тобі розквітати й далі, адже немає межі досконалості. Посміхайся і радій кожному новому дню. Нам з татом так приємно дивитися на тебе молоду і щасливу. З днем народження!
***
Доню моя люба! Сердечно вітаємо з цим важливим і радісним святом – Днем твого народження! Бажаю тобі бути веселою, дотепною, чарівною, милою, ніжною, турботливою, чуйною і уважною. Одним словом – такою, яка ти є зараз. І нехай в твоєму житті буде тільки хороше!
***
Джерело: pryvitay.co.ua

Коментарі