Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою


Моя мила і рідна, моя кохана і ніжна, вітаю тебе з датою появи на світ. Хочу, щоб ти постійно відчувала себе щасливою, щоб твоя привабливість і яскравість з часом тільки посилювалися, щоб твій дзвінкий сміх продовжував радувати мене. Будь завжди такою ж світлою, позитивною і незвичайною.
***
Моя кохана, моя маленька, мій промінчик світла і самий гарний чоловічок, з святом! Будь завжди поруч, нехай перше, що я буду чути вранці — це твій сміх, а бачити блиск твоїх бездонних, щасливих очей!
***
Ти мій ангел охоронець, а я буду твій, слухай своє серце і йди за мрією. Вітаю з днем народження дівчина кохана, ти на цілій землі найкраща. Бажаю, здоров'я і великої удачі, ти ще на рік стала старше. Вибирай завжди тільки правильний шлях, а все, що було в минулому скоріше забудь. Нехай з ранку тебе в віконце будить сонце, і радість хай живе в твоєму серці.
***
З Днем народження, люба! Нехай сьогодні тебе чекає чудовий свято, з привітаннями, жартами-примовками, серед близьких і рідних людей, друзів і подруг! Бажаю тобі у цей особливий день отримати максимум позитивних емоцій, море нових вражень — і гору подарунків, само собою! Будь самою щасливою іменинницею по цей бік екватора! З святом тебе, мила!
***
Я перед тобою як сніжинка таю, дівчина, кохана з днем народження вітаю. Щастя бажаю і великої любові, тепла і радості на твоєму шляху. До чого б ми не прагнули, Бог нам допомагає, і досягти успіху нам нічого не заважає. Сверкай для мене дороговказна зірка, Тебе кохана я ніколи не підведу.
***
Сьогодні нам випала щаслива нагода привітати з торжеством красиву, розумну, добру і воістину чарівну дівчину! День народження – найприємніший свято, що знаменує собою появу на світ цього цінного дива – нового життя. Тож нехай цей день стане для Вас знаменням майбутніх світлих і радісних подій, які приготувала для Вас доля. Шлях цей світлий день буде черговою сходинкою до безмежного щастя!
***
В такий чудовий день я хочу подарувати тобі букет з безлічі квітів. В ньому буду айстри, адже вони символ витонченості і любові. Волошки як знак моєї вірності. Ще додам я в букет білих гвоздик для удачі і успіху. Рожеву гвоздику я покладу в букет, щоб ти могла розраховувати на мою підтримку. Лаванда нехай виконає всі твої бажання. Твоє дівоче підкреслить чарівність нехай лілія. Для багатства покладу в букет я жовтий мак. Кульбабки в букеті для посмішок та веселощів. А ще бузку, для визнання у моїй любові. І в знак того, що моя пропозиція серця і руки в силі, я ложу в букет галузку мірти. Для інтимності і ніжності я додам орхідею. Букет хочу я обмотати гілочкою плюща на знак прихильності, вірності. У кошик з моїми квітами, на дно я покладу мох адже він символізує материнську любов. Зі святом тебе, моя мила, жадана і трохи норовлива!
***
Я вітаю тебе, моя красива, з днем ангела! Нехай тобі супроводжує в житті веселка, сповнена яскравих фарб. Кожен колір має своє значення і магічний характер. Червоний колір-символ любові і пристрасті, він допомагає завойовувати вплив і успіх. Помаранчевий – колір тепла і радості, енергії і сили. Жовтий колір – символ легкості і яскравості. Зелений – колір сталості і твердості, впевненості в собі. За жіночність і материнство, спокій і безтурботність відповідає блакитний колір. Синій колір символізує вічність, тісний зв'язок і вірність. Магію, чаклунство і фантазії уособлює фіолетовий колір. Білий колір символізує божественність, чистоту і досконалість. Так нехай на життєвому шляху на кожному кроці світяться яскраві кольори веселок. Бажаю, життя світлої без темних фарб, без гірких сліз, хвороб і хвилювань. Гарного тобі настрою моя мила, кохана!
***
Дорога і найтепліша. В твій день народження, хочу побажати тобі морального задоволення від усього, чим ти займаєшся. Нехай промінь добра, висвітлює навіть ті невеликі сірі ямки, які іноді зустрічаються на шляху кожної людини. Адже головне в цьому житті, це не дивлячись ні на що, залишити блиск захоплення як у своїх, так і в очах людей, які тобі небайдужі.
***
Кохана моя, сама прекрасна і чудова дівчина усього світу, вітаю тебе з днем народження. Бажаю пурхати закоханої голубкою в небесах щастя, бажаю досягати високих успіхів і в діяльності, і в творчості, бажаю відчувати повну свободу дій і ніколи не відмовлятися від добрих і щедрих подарунків долі.
***
Зізнайся, ти мене приворожила? У твій День народження я дивлюся на тебе, моя улюблена... у твоїх очах блищать іскорки щастя, ти посміхаєшся відкрито і весло, слухаєш вітання і побажання уважно, трохи схиливши голову, і знову посміхаєшся... Я бачу чари твоєї краси і чарівності і знову не можу встояти! Я не хочу звільнятись від солодкого запаморочення і бажання цілувати твої руки, губи... Я так люблю тебе, будь щаслива кожну мить свого життя, твоя доля – бути королевою, і я дуже хочу стати твої королем...
***
Моя любов – така гарна! Красива особою, ще прекрасніше душею, скромна і розумна дівчина, її можна називати справжньою жінкою. Не дивно, що викрасти її з родини, від суворих батьків мені було не просто, але наша любов спалахнула так яскраво, що вони не встояли! Сьогодні ми разом святкуємо День народження моєї улюблений, і я хочу запевнити і його, і близьких їй людей в тому, що мені можна довіряти! Я все зроблю для того, що б моя принцеса була щаслива, ніколи не ображу і виконаю всі бажання! Кохана моя, дозволь мені стати чоловіком всього твого життя!
***
Моя прекрасна іменинниця! Сердечно вітаю тебе з Днем народження! Від душі бажаю, щоб твоє життя було схоже на казку, адже ти - утонченна, красива і елегантна, як справжня принцеса! І я хочу бути гідним твоєї любові! Бажаю тобі здійснення всіх твоїх бажань, радості та щастя!
***
Ні один, навіть самий дивний квітка на Землі не зрівняється з твоєю красою. Тому в День твого народження, кохана, хочу побажати щоб твоя молодість тривала вічно. Щоб ти завжди осявала всіх своєю радістю, шармом, любов'ю і добротою.
***
З народженням на цій землі поздоровляю мою кохану! Нехай твоє почуття гумору не вичерпується, а оптимізм дозволяє подолати будь-які труднощі. Бажаю, щоб завжди оберігав тебе твій ангел-хранитель і дарував тобі своє заступництво. Коли ти народилася в цьому світ, всі зірки на небі, всі ангели в повітрі і всі квіти на землі кинулися подивитися на твоє чудове народження.
***
Рідна моя! Ні одне стихійне лихо на світі не зможе розлучити нас з тобою: ні заметіль, ні буревій, ні шторм, ні спека. Так нехай на нашому небосхилі завжди світить сонечко, співають птахи і яскраво горять зірки ночами, освічуючи наш життєвий шлях! Люблю тебе безмежно, і сподіваюся, що це взаємно!
***
Я вітаю тебе кохана, мій світ, моя зірка, моє щастя. Бажаю, щоб твої очі ніколи не туманились від образ, смутку і тривог, а завжди іскрилися щастям і любов'ю. Я бажаю, щоб ти завжди купалася в океані розкоші, млості, благополуччя, радості і моєї безмежної любові. Я стану для тебе тим чарівником, який виконає всі бажання і будь-який каприз. З днем народження!
***
Моя улюблена дівчинка, я щасливий привітати тебе з днем народження! Хочеться побажати тобі так багато, але відповідні слова губляться... Ти прекрасна – я бажаю тобі цвісти ще вишуканішим; ти ніжна – я бажаю тобі бути ще солодший; ти мила – я бажаю тобі бути ще чудесней! Ти кохана, але побажати тобі бути ще більш коханої я не в силах. Адже сильніше, ніж люблю тебе я, любити неможливо!
***
Бажаємо бадьорості, доброти, мудрості. Нехай здоров'я не дає збоїв, нехай настрій завжди буде відмінним, хай в сім'ї панує гармонія і взаєморозуміння, а на роботі чекає успіх. Щастя, удачі і всього самого найкращого!
***
Як я рада, що є у мене, моя принцеса, моя найкраща дівчина на всій планеті. Дозволь від усього серця привітати тебе з днем народження. Нехай твій особистий свято буде веселим і гарним. Хай неодмінно збудуться всі твої заповітні бажання. Бажаю тобі величезного щастя, удачі у всьому, багато радості, і завжди гарного настрою. Нехай всі негоди, і тривоги назавжди забудуть твою адресу, хай кожен день радує тебе хорошими новинами. Будь завжди такою красивою, коханою, ніжною і бажаною.
***
Кохана моя, хай сонце сходить вранці, щоб розбудити тебе. Нехай холодні сніжинки заздрять твоїй красі і чистоті, а ангели захоплюються твоєю добротою. Нехай дощ не сміє лити краплі на твоє обличчя. Нехай тепло і затишок оточують тебе. Нехай все найкраще трапляється саме з тобою.
***
У кожної людини в житті є великі цілі. Багато говорять про них в слух, багато тримають у найсуворішому секреті...Але вони є, абсолютно у всіх! Нехай обставини в твоєму житті складуться саме так, щоб ти домоглася всього, чого хочеш. Бажаю тобі багато сил, тому що вони потрібні для досягнення мрії. Бажаю вірних друзів, тому що без них неможливо нічого досягти. Бажаю удачі, тому що і тут без неї нікуди. Бажаю надійну опору в житті, тому що коли у тебе вірять – мета набагато ближче. А головне – не опускати руки і ніколи не відступати, тому що щастя гідний кожен, але все в наших руках!
***
Мила моя, ніжна. Ти найкрасивіша у мене, сама добра, сама турботлива, чуйна, ніжна, жіночна, довгоочікувана, прекрасна, рідна, неповторна, бажана, розуміюча, життєрадісна, чудесна, прекрасна богиня моя. З днем народження, любов моя.
***
Кохана моя, сама прекрасна дівчина на всій планеті, я вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі чудес, удачі, радості і веселощів. Ти у мене така мила, добра, ніжна, чуйна, неймовірно красива, одним словом — дивовижна і ти заслуговуєш найщасливішою життя без смутку, туги, образ і розчарувань. І я бажаю тобі, сонечко, з кожним днем яскраво сяяти і своєю божественною красою наповнювати цей світ променями натхнення, здивування і зачарування. Дорога, нехай всі твої бажання здійсняться, наче за помахом чарівної палички, нехай всі твої ідеї і прагнення зводять тебе на п'єдестали слави і успіху.
***
Незрівнянна моя дівчина! Ти - втілення жіночої краси, граціозності і чарівності. Я безмежно щасливий від усвідомлення того, що така чудова дівчина довірила мені зберігати свою любов! Спасибі тобі, кохана! Нехай наше щастя буде міцним і непохитним завжди! З Днем народження!
***
Мила, кохана, рідна, в твій день народження для тебе хочеться вимовляти самі ласкаві і ніжні слова, нехай у долі твоїй не буде сумних і похмурих днів, нехай на душі у тебе завжди буде світло. Бажаю тобі краси, любові і щастя.
***
У День народження моєї коханої я можу з гордістю сказати – я щасливіше всіх чоловіків на світі! Адже поруч зі мною щодня справжній скарб – розумниця і красуня, ласкава та добра подруга! Нам не буває нудно, і ми не сваримося, напевно, тому, що закохані по-справжньому... Я вітаю тебе, любов моя! І бажаю з кожним днем ставати щасливішими, знаходити приводи для посмішки і насолоджуватися кожним днем!
***
Деньрожденьческого джина на будинок викликали? Він з'явиться увечері – з подарунком і запашним букетом. Це твоє свято, про світло очей моїх! Повідай мені своє шалене бажання і я його виконаю!
***
Ти знаєш, з появою тебе я дізнався, що таке справжня любов, і що таке щастя! До тебе я, напевно, і не жив. Ти найдорожче, що є в моєму житті! Спасибі тобі за все! Рідна моя! З днем народження! Нехай все в твоєму житті виходить, і нехай успіх біжить вперед тебе!
***
Кохана моя, сама чарівна і прекрасна дівчина світу, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю не переставати мріяти і прагнути до своїм ідеалам, бажаю завжди залишатися впевненою в собі і справжньою. Будь щаслива, кохана, відпускай з серця образи, залишаючи в ньому лише радість і любов.
***
Свою неймовірно кохану дівчину, вітаю з днем народження! Бажаю тобі, мій квіточку, величезного щастя, радісних очей, усмішок і постійних сюрпризів. Нехай всі твої мрії здійсняться, нехай всі бажання здійсняться. Нехай все у тебе буде чудово і тільки так, як ти сама хочеш!
***
Над нами одне небо, а для нас – одна життя попереду, і я сподіваюся, що ми проведемо її разом, все так же люблячи, жартома і посміхаюся. Я хочу побажати тобі справжнього задоволення від життя – насолоджуйся кожним моментом і ні про що не думай, якщо що, я тут, поруч і готовий вирішити всі твої проблеми, захистити тебе від зла і непорозуміння, показати наскільки сильно ти мені потрібна. День Народження – чудовий привід висловити свої почуття, думки й емоції, а я готовий на весь світ прокричати наскільки сильно закоханий у свою маленьку, рідну і незамінну дівчинку.
***
Моя улюблена іменинниця! Ось і настав той день, коли я можу зацілувати тебе до стогонів пристрасті, і мені за це нічого не буде! День Народження відзначає моя люба, моя кохана, моя єдина і неповторна дівчина моєї мрії! З святом молодості твоєї, моя королева! Бажаю тобі бути зі мною завжди, скрізь і ніколи не залишати мене! Зі свого боку обіцяю тобі величезну підтримку, вірну, чисту і віддану любов, увагу, турботу, теплоту почуттів, щирість, відкритість і чистоту помислів! Бажаю тобі, кохана, бути впевненою у завтрашньому дні, а все інше я тобі забезпечу! Зі мною, ти не будеш знати потреби, твої очі ніколи не будуть сумні, твоє серце ніколи не буде розчаровано! Люблю тебе і буду любити, поки моє серце б'ється! Хочу подарувати тобі світле майбутнє, міцну сім'ю і здорових дітей! З Днем Народження, моя єдина! Будь щаслива тільки поруч зі мною, іншого тобі не дано!
***
Джерело: wishes.co.ua

Коментарі