Поздоровлення з днем народження жінці своїми словами, українською мовою


У ювілейний день народження я бажаю тобі без прикрас, щоб була улюбленою, зачарування моїх очей, будь до мене ти справедлива, ніколи не сумуй! Будь трохи мовчазна, будь красива, будь щаслива! Подаруй мені в цей час блиск своїх чудових очей! Моя фея з казки чарівної, подаруй мені трохи казки, а я допоможу виповнитися всім твоїм бажанням, моя кохана жінка!
***
Молода жінка, ти в самому розквіті сил. Вітаю тебе з днем народження! Нехай ти будеш найкрасивішою, талановитої, чарівною, самою ніжною, доброю і прекрасною. Від усієї душі бажаю тобі справжнього жіночого щастя, щоб ти була коханою дружиною і турботливою матусею.
***
Сьогодні я хочу побажати тобі, іменинниця, і просто приголомшлива жінка, жити щасливо і завжди відчувати себе коханою і бажаною. Ніколи не сумувати і не сумувати, не засмучуватись через дрібниці та не накопичувати в собі образи. Я бажаю тобі крокувати з посмішкою і в піднесеному настрої по довго, цікавою і привабливою дорозі свого життя. Нехай в такий чудовий свято зберуться поруч всі близькі та улюблені люди, вірні друзі, рідні. Нехай тебе сьогодні буквально завалять букетами шикарних квітів, подарунками та компліментами. Я хочу, щоб сьогодні і завжди, ти сіяла, як промінь золотого сонця, щоб твої очі випромінювали щастя, а на обличчі завжди грала щира посмішка. Я бажаю, щоб у твоєму житті було багато любові, ніжності, турботи, взаєморозуміння, добра і тепла людських сердець. З Днем Народження.
***
Змінюються звичаї і епохи, але в жінці, як і раніше, в першу чергу цінують красу, грацію, іскорки в очах, щирість посмішки, жіночність і ніжність у кожному русі. Моя дорога і улюблена жінка! Я бажаю, щоб всі ці якості, які присутні в тобі з надлишком, тільки множилися і ставали яскравішими, а не згасали!
***
Іноді мені стає шкода, що я не можу почуття в рядки перетворювати! Сьогодні твоє свято, і я спробую це зробити! Бажаю тобі кохання — бездонною і обов'язково взаємної, грошей - гір високих, і здоров'я нескінченного! Букетів квітів, уваги, компліментів, бажаних подарунків, посмішок рідних, шоколадних цукерок і завзятого сміху! Підтримки рідних і близьких людей, приємних, щоденних новин і подій, вражаючих романтичних пригод! Будь красива, даруй нам свою шикарну посмішку! Нехай в твій День Народження душа твоя до країв наповниться світлом, теплом і радістю від щирих побажань, ніжних обіймів, приємних сюрпризів! Бажаю тобі квітучої весни в душі, поцілунків, а також виконання бажань! Крил за спиною, легкого польоту, душевної краси, запаморочливих успіхів, чуттєвих вражень!
***
Вітаю з днем народження! Бажаю, щоб життя тобі щастило, здоров'я не підводило, щоб хороші люди тебе оточували і ні коли не зраджували, щоб збувалися мрії неодмінно, нові цілі створювалися і неминуче реалізувалися, більше посміхатися і насолоджуватися життям.
***
Ніжна витонченість і прекрасна бездоганність грації, в цьому святковому ритмі багато яскравіше й виразніше підкреслюють вишуканість твоєї натури. Нехай рідкісне поєднання краси і проникливості, що горить в тобі незвичайним тандемом, продовжує радувати рідних твоєму серцю людей. З таємничим і безтурботним святом народження тебе!
***
Нехай кожен день твій починається з кави в ліжку, на роботі цінує начальник, фігура не псується від солодкого, а душа завжди співає і серце танцює від щастя.
***
Вітаю з днем народження найпрекраснішу жінку на світі! Все, що у мене є і навіть більше я сьогодні дарую тобі! З днем народження, кохана!
***
Вітаю вас з днем народження! Сьогодні – чудовий, дивовижний свято, радісний день, наповнений посмішками і радощами. Хочу побажати добра, везіння, багато яскравих моментів і, звичайно ж, справжньої любові, адже саме любов допомагає кожній жінці розквітати і ставати краще!
***
У світі багато різних доріг, але я хочу, щоб ти йшла тільки по тій, на якій завжди присутні щастя, міцне здоров'я, успіх у справах, вірні друзі і велика і справжня любов! Звичайно, все дуже добре бути не може, таке життя, але на цій дорозі, якщо ти зустрінеш щось погане, то воно буде таких розмірів, що розгледіти його можна буде за допомогою тільки самого сильного мікроскопа, який, на щастя поки ще не винайшли. Будь щаслива, люба!
***
Від усієї душі вітаємо з днем народження! Нехай самі близькі люди будуть уважними і турботливими, нехай любов буде взаємною, а щастя - нескінченним! Гармонії в сім'ї, гідних досягнень у кар'єрі, маленьких і великих радощів - кожен день!
***
Дорога, сьогодні один з тих днів, які увійдуть в твою життєву історію. Нехай вона буде інтригуюча, весела й сповнена пригод. Бажаю тобі багато яскравих подій, щирих посмішок, міцних обіймів. Щоб було що згадати і чим пишатися. У тебе в руках найпотужніший інструмент — любов. Використовуй його завжди і твоє життя буде неймовірною! З днем народження!
***
За багато спільні роки ти зробила не мало! Пограла на моїх нервах, як на гітарі, попилила, як бензопила, перебила безліч посуду... і в той же час спекла тисячу тортів і мільйон курей, вимила п'ять тонн посуду і десять тон білизни! Подарувала мільярд приємних вечорів! Рідна моя, дякую тобі за все! З днем народження!
***
Бажаю тобі бути завжди красивою, любити і бути коханою, комусь залікувати рани, когось до життя повернути, бути для когось неповторною, веселою, ніжною, славної, милою! І щоб у тебе на все вистачило сили!
***
У світі наберуться мільйони різноманітних побажань, звичайно ж, усі бажають таких фундаментальних і невід'ємних для повного щастя речей як здоров'я, успіх, фінансове благополуччя. Але я сьогодні хочу сказати ось що, я бажаю тобі завжди залишатися самою собою. Ти прекрасна така, яка є і ми тебе всі дуже любимо. Ми любимо тебе, тому що ти не тільки красива зовні, ти красива своєю душею, ти глибока, цікава, дуже добра, щедра, чуйна. Таких не знайдеш більше. Ми бажаємо тобі, щоб тебе все навколо любили, цінували і обожнювали як ми, ти цього гідна. Ти гідна найкращого, самого доброго і найкрасивішого на цій землі. Ми бажаємо тобі завжди відчувати себе щасливою, спокійною, гармонійною, сповненого життєвою енергією, любов'ю, світлом, натхненням. Ми бажаємо, щоб у тебе завжди були сили і можливості реалізувати будь-які свої бажання і задуми. Нехай доля допомагає тобі і частіше втілює в життя твої мрії. З Днем Народження.
***
Нехай роки, як дороге вино, дарують смак життя, дні – радість і запаморочення від щастя. Нехай поруч завжди будуть ті, хто любить тебе і цінує, Бажаю тобі, щоб мрії збувалися, задумане – здійснювалося, а на шляху зустрічалися цікаві люди і справи.
***
Завжди говорять тости і п'ють за все чисте, світле. Я пропоную випити за чорне! Нехай у нашій іменинниці буде чоловік ходити в чорному костюмі з чорним дипломатом, нехай вона їздить на чорному Мерседесі відпочивати до Чорного моря! Нехай п'є чорну каву і їсть чорну ікру...
***
Я хотіла б побажати тобі твій чудовий і такий особливе свято, щоб кожен свій день ти заново дізнавалася, що таке щастя. Щоб вранці, коли ти відкриєш очі, ти відразу наповнювалася енергією та ентузіазмом, щоб ти відчувала тепло і легкість цього світу, щоб тобі хотілося посміхатися. Я хочу, щоб кожен вечір був солодким і привабливим, щоб ти відчувала себе коханою і бажаною, особливою і такої необхідної. Я хочу, щоб ти точно знала, що таке взаємна любов, вірність, натхнення, що таке щастя, що таке тріумф, повагу і обожнювання. Щоб ти напевно знала, що таке блаженство, що таке політ. Я хочу, щоб всі твої мрії обов'язково здійснилися, щоб всі твої плани реалізувалися, а надії були виправдані. Будь щаслива, з Днем Народження тебе!
***
Бажаю тобі самого головного — будь щаслива! Це поняття дуже ємне і в нього входить все, що необхідно в житті! Не шкодуй ні про що і завжди дивися вперед з оптимізмом і посмішкою! З Днем Народження! Нехай все складається так, як тобою і було задумано! Бадьорості тобі, посмішок, оптимізму і море позитиву!
***
В такий світлий і радісний день у тебе свято. І сонце світить тільки для тебе і птах на небі співають в честь тебе. Бажаю ніколи не сумувати, не дивлячись не на що. І нехай в твоєму житті будуть тільки яскраві фарби, від яких будуть світитися щастям очі. Бажаю міцну сім'ю, вірних друзів і хорошу роботу.
***
Вітаю з днем народження! Бажаю неймовірної радості, приголомшливого успіху, чарівного натхнення, щирих посмішок, щирих друзів, чудових улюблених! А ще — вдалих днів, хороших новин, величезної сили духу, приємних подій та невичерпного оптимізму!
***
Вітаю з днем народження! Бажаю вдало долати часові простори, обставини, перешкоди і негатив, відчайдушно боротися за місце під сонцем і перемагати на рингу пристрасті. Також бажаю постійно збільшувати вантажопідйомність свого гаманця, масажними рухами притягувати до себе багатство і тих, кого приручили, залишати незабутні враження від спілкування, фонтанувати ідеями дивувати оточуючих втіленнями своєї творчості в життя! Нехай виконуються найзаповітніші бажання, і прийде вдале завершення розпочатих справ! І ще трохи побажаю: домашнього тепла, затишку вогнища, достатку та здоров'я, бадьорості і свіжості, вічної молодості і грандіозного, запаморочливого щастя!
***
Вітаю вас з днем народження! Нехай ваше життя буде світлим, як самий ясний день, нехай буде наповнений красою кожен ваш подих! Бажаю вам міцного здоров'я, щирої любові і казкового багатства! Нехай удача і успіх супроводжують вас скрізь і допомагають досягти самих запаморочливих висот!
***
Від усієї душі вітаю з Днем Народження! Нехай виконуються найзаповітніші бажання і все задумане виходить. Нехай здоров'я буде міцним, терпіння безмежним, а любов на все життя. І нехай кожен новий день буде наповнений добротою і щастям!
***
Саму чарівну і красиву дівчину на світі від усієї душі вітаю з днем народження! Залишайся такою ж неповторною і захопленої, і хай буде життя твоє схоже на казку! Щастя, взаєморозуміння і щоденних чудес! Чари приходить до тих, хто в нього вірить!
***
Вітаю з днем народження! Бажаю бути коханою, бажаною, чарівною, запаморочливої! Здоров'я, удачі, достатку, здійснення найпотаємніших бажань, жіночих радостей, життєвих насолод, прекрасних миттєвостей і нескінченного щастя!
***
Кохана! З днем народження! Як приємно вітати тебе, говорити теплі слова! Ти найпрекрасніша з усіх жінок на Землі! І нехай всі заздрять! Я тебе буду носити на руках! Для мене ти – пушинка, зіткана з мільярдів виблискуючих зірок! Я хочу, щоб ми були завжди поруч!
***
Хранителька домашнього вогнища, Радетельница про здоров'я домочадців, Натхненниця на нові звершення всіх оточуючих. Все це – ти, наша люба іменинниця! Вітаємо тебе, чудова, з Днем народження і бажаємо залишатися такою завжди!
***
Люба моя, вітаю тебе з Днем народження! Хочу, щоб ти знала: я пишаюся, що така прекрасна жінка дарує мені свої дні й ночі. Ти прекрасна, досконала не тільки тілом, але і душею. І я не перестаю радіти своєму щастю. Бажаю тобі оптимізму, життєлюбства і добра!
***
В день народження твій, бажаю я тобі, рідна моя, щоб любові нашої ружа розквітала день від дня, щоб радість нам дарували нашої ніжності квіти, що знала, неодмінно, краще за всіх на світі – ти! Побажаю тобі, жінка улюблена моя, щоб усе на світі виходило, щоб усе на світі було для тебе, а заповітна мрія збувалася! З святом я тебе вітаю, швидше задуй свічки на торті!
***
Джерело: pryvitach.co.ua

Коментарі