Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою


Дорогий, я знаю, що тобі не просто буває зі мною. Я знаю, що іноді ти хочеш мене відшмагати, гарненько за мій характер. Я так само розумію що твоє терпіння не вічне. У цей чудовий день, в день твого народження я обіцяю тобі, що буду слухняною дівчинкою, адже я так люблю тебе. З Днем Народження!
***
Сьогодні народився справжній чолов'яга, чия душа широтою і глибиною, як цілий Всесвіт! З Днем Народження, любов моя! Сяй і квітни, як та зірка, під якою ти живеш! Бажаю не зменшувати обертів, і домагатися все нових і незвіданих вершин, вирішення всіх поставлених завдань, відмінного здоров'я і успіхів у всьому! Щоб життя твоя була без помилок, щоб перед тобою розливалося море любові і посмішок, океан добра і тепла! Твоя яскрава красива посмішка в моєму серці живе завжди, а твоя безумовна любов до всіх – захоплює! Спасибі за те, що Всесвіт подарувала мені такого впевненого, надійного, турботливого, сильного, розумного чоловіка, гідності якого, можна перераховувати нескінченно! Нехай все задумане тобою йде за планом! Ніколи не відступай від своїх цілей! Бажаю затишку в нашому майбутньому будинку, і нехай над нашою майбутньою сім'єю завжди світить сонце любові! Будь завжди на висоті! Будь завжди кращим!
***
Мій рідний коханий чоловічок, з твоїм днем тебе, моя радість! Дякую тобі, за те, що ти є! За це постійне «поруч»! Так, буває складно! Так, ми дуже різні! Деколи, навіть неможливо! Але наявність сварок адже теж визначають небайдужість! І у тебе є унікальна особливість — ти даруєш в любові свободу! Наделяешь силою і вірою! В тобі є не згасає оптимізм! І я дуже хочу, щоб вогонь твоїй душі горів і далі! З Днем Народження, мій колючий кактус! Бажаю тобі терпіти мене і далі! Залишатися таким, який ти є зараз! Не змінюйся, мій ласкавий звіря, не під гнітом обставин, не під пресингом подій! Я люблю тебе не за щось конкретне, я люблю тебе за то, що ти живеш у мені! Будь щасливий, мій коханий! Просто будь! «Любов живе три роки», – сказав колись Бегбедер. Я щаслива вже тому, що він помилявся, адже у нас з тобою попереду - знак нескінченності!
***
Милий! У день народження зараз прийнято писати святкові вірші, але я вирішила наділити своє привітання в прозу, і нехай вона буде єдиною прозою твоєму житті. В цей радісний день я бажаю тобі всіх благ, але, перш за все — вічних цінностей, які не можна купити за гроші: здоров'я, поваги оточуючих, мудрості, оптимізму, терпіння і, звичайно ж, кохання. Нехай наша любов міцніє день у день, грає всіма фарбами, постійно відкриваючи нові хвилюючі вимірювання. Нехай сяйво цього чарівного почуття збереже тебе від будь темряви і освітити вибраний тобою шлях. Залишайся таким же чудовим і щирою людиною, життя ж твоє, навпаки, нехай не стоїть на місці, а постійно розвивається, радуючи новими можливостями і перемогами. Проведи свій день народження весело, яскраво і цікаво — адже такий день буває лише один раз у році!
***
Я хочу сказати на всю Вселенну про свою неземну любов, я живу для тебе, я дихаю тобою, ти займаєш все моє життя, адже без тебе світ для мене стає безликим і тьмяним. Будь же щасливий, тому що твоє щастя це моє щастя, адже ми одне ціле.
***
Ще ніколи на своєму шляху, я не зустрічала таких щирих і добрих хлопців як ти. Кожна хвилина з тобою коханий, приносить мені щастя. З кожним дотиком до тебе, я відчуваю надзвичайно хвилюючі почуття, від яких мурашки йдуть по шкірі! Те що я зустріла тебе, для мене є великою радістю і щастям. Ти приносиш мені щастя улюблений. З тобою, кожен день для мене, це рай. Дякую тобі просто за те, що ти є в моєму житті. Просто за те, що приносиш в неї такі незвичайні почуття. Я люблю тебе рідна. І в твій день народження, бажаю тобі, ніколи не сумувати і не розчаровуватися у житті. Знай, що у тебе є люди, які вірять в тебе і люблять тебе вже просто за те, що ти є!
***
Рідний мій, ось і настав твій День народження. Я хочу побажати тобі від душі тільки всього найкращого. Нехай у твоєму житті виконуються навіть найпотаємніші бажання, адже ти справді заслуговуєш щирого і безмірного щастя. Коханий, нехай удача допомагає тобі у будь-яких починаннях. Знаєш, я кожного дня з нетерпінням чекаю новин від тебе, сподіваючись на те, що вони обов'язково будуть найкращими і надихаючими. Сьогодні – твій День народження, тому я з впевненістю хочу побажати тобі чудового настрою. Нехай все, що тобі потрібно для щастя, обов'язково прийде у твоє життя, адже я можу бути справді щасливою дівчиною тільки, якщо у тебе, мій дорогоцінний, все складається, як потрібно. Ми сьогодні обов'язково відзначимо свято вдвох, скориставшись шансом насолодитися один одним. Пам'ятай про те, що тебе сьогодні чекають яскраві емоції та приємний подарунок.
***
Мій єдиний і коханий! Від усієї душі вітаю тебе з цим чудовим святом! Я дякую проведення за зустріч тим квітневим днем, адже в суєті мене ти міг і не помітити. Але наші погляди зустрілися і вже не розлучалися ніколи. Спасибі за те, що ти є у мене!
***
Нехай в житті буде тільки успіх, і нехай удача дивиться на тебе – прихильно! Бажаю тобі своїми словами, мій улюблений і рідний, щоб в серці ніколи не змогла прокрастися туга – туга за щастя, радісної справжнього життя. Нехай завжди знайдеться щось або хтось, хто або що зможе тебе зробити таким, яким бувають всі діти в дитинстві – щасливими просто тому, що вони живуть, їдять солодощі і гуляють цілий дні, дразнясь і бавлячись! Тому бажаю тобі таких же дітлахів, щоб вони змогли завжди робити тебе молодим заново і просто радісним! І нехай над твоїм будинком частіше з'являється веселка після дощової бурі – як у реальному житті, так і в душі! Бажаю нових змін, які будуть тільки на краще! Нехай природа і погода – буде чистіше, щоб легше дихалося завжди, навіть – в місті! Усмішок найкрасивіших і зворушливих!
***
З великою радістю вітаємо тебе, хлопче, з Днем Народження і щиро тобі хочемо побажати великої життєвої удачі! Нехай вона тобі зустрічається на кожному повороті долі і виручає в будь-якій життєвій ситуації! Удача любить впевнених у собі людей, і сама йде до відважним хлопцям назустріч! Бажаємо тобі бути сміливим, не боятися ризикувати, брати на себе відповідальність за свої слова і вчинки, і ніколи не відступати від наміченої мети! Бути переможцем у всьому і завжди, бажаємо тобі, адже ти для цього народився! Не сумнівайся в своїх починаннях і сміливо виправляй помилки, адже на помилках вчаться і не виходить у того, хто не помиляється! Нехай удача в'ється навколо тебе шовковою стрічкою і робить твоє життя успішної! Не прогав момент і не пропусти щасливий випадок, коли удача зустрінеться тобі! Поділись добром, але свою удачу бережи і нікому не віддавай! З Днем Народження!
***
Бажаю тобі в день народження твій, щоб залишався ти собою, не зважаючи на протести й умовляння інших людей. Будь вірний своїй мрії, йди до поставленої мети, мій дорогий чоловік. Нехай все у тебе вийде!
***
Мій чоловік, ти – король! Ти – моє Сонце, моє щастя! У день народження дарую тобі повний стіл, насолоду, віру і щастя. Нехай всі твої проблеми в ніч втечуть, а віра і тепло зірки в небі запалять!
***
Я хочу привітати з днем варення мого коханого хлопця! Спасибі за те, що ти є, за те, що незважаючи ні на що ти поруч! Я бажаю тобі відзначити своє свято по-справжньому весело, незвично і цікаво! Нехай до тебе в гості прийдуть тільки вірні друзі та близькі люди! Я люблю тебе і дуже сумую!
***
Коханий мій, тобі шепочу. Тебе сьогодні я хочу. Залиш мене своєю навік, мій ніжний чоловік. Я з Днем народження вітаю і тільки кращого бажаю. Нехай будеш десь далеко, душею зі мною ти – мені легко. Бажаю я тобі свободи. У справах гарною лише погоди. І нехай твоє серце грає, і вірить, про мене мріє.
***
У житті досить часто важко визначитися зі зробленим вибором. Люди часто просто не помічають дійсно важливих моментів у житті. І після цього впоратися зовсім вже не так легко, як раніше. Мій коханий, ти для мене найрідніша. І тому заради тебе я готова піти на багато чого, звичайно розумне. Сьогодні ми з тобою зустрілися і хочемо відсвяткувати свято. У цей самий момент я хочу говорити тобі вітання. І скажу я тобі вітання своїми словами, не тому, що мені шкода часу на підготовку. Просто мені так сильно подобатися говорити те, що я відчуваю в цей момент. Мені насправді хочеться продовжувати вірити в те, що в нашому житті все буде складатися найкращим чином. Але, і ми повинні будемо постаратися. І тільки тоді можна буде будувати щастя. І повір, що воно обов'язково буде самим міцним, який тільки буде.
***
Відкрий очі і посміхнися! Будь простіше і ти побачиш, як навколо все і вся постане у зовсім іншому світлі! Ти став старшим на рік і повинен відповідати! Я вітаю тебе з днем народження і бажаю не старіти душею, не втрачати друзів, не хворіти і не впадати у відчай! Я з тобою!
***
Мій улюблений і єдиний! Від всього серця вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі бути самим щасливим чоловіком у світі! Залишайся таким же, як зараз — ніжним, як шовк, безмежним у своїй любові і доброті, як океан, сильним і хоробрим, як супермен!
***
Зі мною сталося найпрекрасніше, що може статися з дівчиною... я закохалася... ти підкорив мене з першого погляду, і я довірливо пішла за тобою... В твій День народження я особливо щаслива, адже так приємно бути з коханою людиною в його найголовніший свято! Будь щасливий, любий мій, нехай у твоїй душі завжди звучить музика щастя, а будь-яке бажання в ту ж мить виповнюється!
***
З днем народження вітаю самого сильного, турботливого і мужнього - мого коханого! Це така радість - цілувати тебе, обіймати і бажати тобі бути щасливим кожен день поруч зі мною!
***
Мій улюблений (ім'я)! Я дуже рада, що зустріла тебе. Ти саме той, про кого я мріяла: добрий і ніжний, сильний і мужній. Нехай життя тобі дарує щастя, ти його гідний, а я їй буду в цьому допомагати.
***
Вітаю тебе з прекрасним днем народження! І побажаю я тобі мішок удачі! Ніколи не сумуй ти в житті! Ніколи не сумуй мій друг. Нехай завжди світить сонечко ясно! І бажаю вірних друзів і подруг! І кожен день хай буде просто казка. Всі нехай омріяне здійсниться. Погане все пройде і забудеться. І кожна мить просто мрія і ласка! І нехай любов ніколи не покидає твоє серце! Вона живе, цвіте навічно! З днем народження тебе милий! З днем народження коханий!
***
Я пишаюся, що поруч зі мною такий надійний, такий впевнений у собі чоловік – мій коханий чоловік. Тільки з тобою, милий, я щаслива. Сьогодні у тебе день народження, дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим подією. Нехай все, про що ти мрієш, обов'язково збудеться, нехай удача супроводжує тебе на кожному кроці. Я бажаю тобі чудового настроенья, величезного щастя, успіхів у всіх твоїх починаннях і всього самого найкращого. Нехай кожен день приносить тобі тільки хороші новини.
***
З Днем Народження, моя рідна душа! Вітаю і бажаю легко досягти всього того, про що ти мрієш! Твоєму прагненню можна позаздрити, і мені дуже хочеться бачити тебе завжди щасливим! Ти моя гордість, ти моє велике щастя! Бути твоєю дівчиною величезне задоволення! Про такого хлопця як ти, можна тільки мріяти! Спасибі тобі, що радуєш мене щодня, дивуєш і восхищаешь! Ти - моя відрада! Я тебе дуже люблю! Будь щасливий! Впевнена в тому, що кожен присутній в цей чудовий святковий день підтримає мене. Тільки ти міг зібрати таких людей разом, адже твоєї харизми та любові вистачає на всіх! Бажаю тобі провести все життя в оточенні люблячих людей, радіти новим знайомствам, подій і власних успіхів! Та хай тобі не важко буде домогтися бажаного самому! Адже ти – справжній чоловік!
***
Мій неймовірний хлопчик, я хочу привітати тебе з твоїм святом! Ти не завжди любиш відзначати свята, особливо свої Дні народження, але сьогодні ти вирішив влаштувати такий цікавий вечір. Я хочу привітати для початку твоїх батьків, тому що цей день дуже важливий для них. Нехай вони будуть здорові і щасливі. Я впевнена, що ти зможеш досягти всього того, про що мрієш. Тому що все це тобі під силу. Любимочка мій, мені з тобою неймовірно комфортно, цікаво і спокійно. Поруч з тобою я навчилася жити і насолоджуватися кожним моментом. Я тобі бажаю найголовнішого – здоров'я. Ти і сам знаєш, що все інше у нас буде по-любому, бо ми докладаємо для цього всі свої сили. У нас буде найщасливіша сім'я, навіть не сумнівайся в цьому. З святом тебе, мій роднуля! Просто живи і насолоджуйся життям, як ти мене завжди вчиш.
***
З Днем народження, мій дорогий чоловік. Бажаю тобі непохитно йти до своєї мети, бажаю незабутніх вражень. Завжди залишатися такою ж життєрадісною, смішним і веселим.
***
Коханий, бажаю завжди вірити в удачу, не боятися ризику, однак і не втрачати голову. Нехай твої напір і неприборкана енергія допомагають у будь-якій справі, дороговказна зірка світить яскраво, а дорога до успіху буде широким і зручним. Бажаю почуття повноти життя, нових проектів, кар'єрного зростання. Нехай наша любов підтримає тебе у складні моменти і дасть сили перемогти будь-які неприємності. З днем народження!
***
Сьогодні День народження у одного чоловічка, без якого я вже просто не можу дихати. Любимочка мій, хочу привітати тебе з тим, що ти став ще на один рік старше, а це означає, що наближається час, коли ми з тобою одружимося. Так, уяви собі, що цей час вже зовсім скоро настане, тобі все одно нікуди подітися. Я хочу побажати тобі, щоб твоя дружина була дуже тихою, скромною і слухняною дівчиною, яка весь свій час присвячувати своєму коханому чоловікові. Обіцяю, що спробую відповідати всім цим якостям, тому що все своє життя я збираюся прожити виключно з тобою. У нас буде крута сім'я, бо ти у нас крутий, а я красива. Це найголовніші складові будь-якої успішної сімейної пари. Відмінного настрою тобі і всього найкращого. Нехай робота буде приносити тобі задоволення, а вдома завжди чекатимуть смачні десерти.
***
І нехай на вулиці гроза, і нехай там віють урагани, нам – не страшна біда така, адже в світі є ще друзі! І знай, що справжні друзі, хоча б навіть один такий – це найцінніший скарб, який так просто не знайти і не відразу отримати можна, адже з людиною потрібно пройти всі тяготи життя, або хоча б половину з них – і тільки тоді, шлях – товариші, друзі! Бажаю знайти таких друзів, а якщо вони вже існують – просто бажаю завжди цінувати таких людей, і постаратися не втратити! І нехай любов буде така ж вірна в твоєму особистому житті! І бажаю своїми словами великих успіхів на роботі, в житті просто! Нехай все буде виходити, навіть коли здається, що ти – невмілий. Просто бажаю вірити в себе, навіть коли всі говорять протилежне і неприємне про тебе! Бажаю багато літа, і щоб воно було не одне в році! Хоча, нехай навіть зима не здається такою холодною і морозною, адже є на світі – зворушливі друзі!
***
Мій милий, добрий чоловік! Я хочу підняти цей келих ігристого шипучого напою і випити за твоє здоров'я. Хочу, щоб твоє життя так само кипіла, як шампанське. Я тебе дуже люблю і бажаю тобі всього самого хорошого, доброго і лагідного, що тільки існує на цьому світі. З днем народження!!!
***
Сьогодні у одного хорошого людини День Народження! Спасибі, що ти з'явився в моєму житті! Я дуже рада нашому знайомству! За ці роки з нами відбувалося багато! І сміялися до болю в животах, і могли поплакати, притулившись один до одного, та й взагалі багато хорошого з нами було! Ти мене дуже добре підтримував в усьому, коли мені потрібно було, ти самий надійний чоловічок, якого я знаю, я ціную твоє ставлення і дорожу твоїми почуттями! Сьогодні буде чудовий день, відірвемося по повній! Люблю тебе, мій хороший, і постараюся бути поруч з тобою, у всі часи і в будь-яких життєвих обставин! І навіть якщо проти тебе ополчився весь світ, я буду на твоєму боці, я доведу всім, що ти кращий на світі хлопець! Разом ми зможемо подолати всі труднощі і проблеми, разом – ми сила, а в подальшому – сім'я! Будь щасливий, мій милий, будь задоволений своїм життям, залишайся найкращим хлопцем на земній кулі!
***
Джерело: superwords.co.ua

Коментарі