Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука в прозі, своїми словами, українською мовою


Дорогий дідусю! Вітаю тебе з Днем Народження і міцно притискаю тебе до свого серця. Я вдячна тобі за найважливіше, що є в моєму житті: одного з найулюбленіших моїх батьків, веселе дитинство, радісні моменти захоплюючі та повчальні історії. Дуже люблю тебе і бажаю ще більше міцного здоров'я, яке подарує тобі довге життя, сповнене чудових подій!
***
Всі найкращі компліменти та побажання сьогодні тобі, рідний дідусь. Прийми найщиріші вітання від онука. Твій досвід, твоя мудрість так допомагають мені у житті. Ти просто найкращий приклад для мене. Бажаю тобі ніколи ні про що не сумувати, завжди бути впевненим у собі. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай тебе оточують самі вірні друзі. Нехай життя дарує тобі щасливі миті. Всіх благ тобі, відмінного настрою і всього найкращого. Будь господарем своєї долі.
***
В твій ювілейний день народження, дідусь, бажаю тобі бути молодим, здоровим і веселим ще сотню років, бажаю тобі дарувати оточуючим тебе людям свою усмішку, свій душевний світ, свої мудрі поради! Ти – воістину наш скарб, надбання нашої сімейної республіки! Твоя онучка дарує тобі в цей день всю свою любов і відданість!
***
Дорогий дідусь, у твій день народження хочеться зігріти тебе ласкавими словами і побажати від усієї душі бадьорого довголіття, гарного самопочуття, піднесеного настрою. не сумуй, не сумуй, пишайся своїми роками і передавай нам, своїм онукам, життєвий досвід і безцінну мудрість.
***
З днем народження, дорогоцінний мій чоловік, самий улюблений дідусь! Неможливо переоцінити ваш внесок у моє виховання. Я завжди буду цінувати тебе і твою турботу. Спасибі тобі за все! Нехай тебе супроводжує величезне щастя та успіх! Я щаслива, що у мене є такий дідусь! Я завжди буду тобою пишатися!
***
Улюблений дідусь, з Днем народження тебе! Ти самий надійний і важливий в будинку людей, тому що більше за всіх знаєш, більше всіх вмієш і ніколи цим не хвастаешься. Хочу, щоб ти завжди був здоровий, енергійний і веселий! Залишайся, будь ласка, світлим маяком, оберігає мене від життєвих рифів, готовим прийняти мене в будь-яких ситуаціях і, немов чарівний компас, який показує правильний напрямок у житті
***
Дорогий наш дедулечка! Вітаємо тебе з твоїм Днем народження! Бажаємо залишатися таким же спритним і веселим дідусем, будь таким же модним і сучасним, як твої онуки! Ми тебе всі дуже любимо і бажаємо всього найкращого, що тільки може бути в житті!
***
Дорогий дідусь, в твій День народження, хочу сказати тобі тільки самі теплі і щирі слова. Бажаю тобі найбільш чудових подій, величезної радості, красивих миттєвостей. Нехай твої очі завжди світяться від щастя, кожен день звучить веселий сміх, а кожна хвилинка буде сонячною та ясною. Вітаю від усієї душі!
***
З днем народження, дідусь. Нехай міцним і повним буде твій посудину здоров'я і достатку, щастя і добра. Бажаю тобі, діда, летіти завжди по життю молодим орлом, не відчувати втоми і занепаду сил, домагатися потрібних результатів і бажаних успіхів, дарувати любов і тепло своїм близьким.
***
Мій улюблений дідусь, з днем народження! Від усієї душі вітає тебе твій гаряче люблячий онук! У тебе такі турботливі, натруджені руки. Я пам'ятаю, як в дитинстві ми багато грали, майстрували з тобою солдатиків, ракети, літаки. Пам'ятаю, як ти читав мені казки. Ти завжди піклувався про мене і допомагав.
***
Милий дідусь, я пишаюся тим, що я твій онук. Ти в усьому приклад для мене. Сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим подією. Нехай кожен день наповнюється радістю і світлом. Нехай неодмінно збуваються всі твої заповітні бажання, нехай здоров'я множиться, нехай удача ходить за тобою по п'ятах. Всіх благ тобі, дідусь, достатку та сімейного благополуччя. Нехай доля завжди посміхається тобі, нехай життя буде довгим і щасливим.
***
Улюблений дідусь, твої численні онуки вітають тебе з днем народження! Залишайся міцним, повним сил ще довгі роки! Міцного тобі здоров'я, дорогий дідусю! Ми любимо тебе і обіцяємо, що будемо завжди тебе радувати!
***
Дідусю, ти сьогодні на святі самий головний, одягни ти орденський піджак, Пишаюся твоєю я гучною славою, такого діда не знайти. Дідусь, не вважай ти роки, в усьому нехай допоможе Бог. Від усієї душі вітаю я тебе з Днем Народження.
***
Мені завжди буває дуже мало часу, проведеного з тобою. Мені здається, що в тебе ще так багато знань, які ти хочеш передати мені. Ти кожен день вчиш мене бути сильним, сміливим і стійким, щоб подолати всі труднощі, які виникають на шляху. Сьогодні у тебе знаменний і значний день – День, коли ти народився, ти так давно не відзначав вже. Сьогодні ми вирішили влаштувати для тебе справжнє свято зі смачним тортом, свічками та подарунками. Наш найстарший член родини, вітаю тебе з цим святом! Я хочу побажати тобі потрібне і необхідне - зберігати і примножувати свою бадьорість і енергію, ніколи не хворіти і не сумувати. Ми, твої друзі, рідні і близькі, тебе дуже любимо, пишаємося тобою, бо ти для нас – приклад для наслідування. Сподіваємося, що будемо і далі радувати тебе своїми успіхами.
***
Дідусю, в твій день народження хочеться побажати, щоб у твоєму житті не було жодного дня хвороби і поганого настрою, ні хвилини нудьги і смутку. Пам'ятай, ти — сильний і відважний чоловік, який для всіх нас приклад. Нехай веселі свята радують душу, нехай близькі люди дарують утіху для серця.
***
Милий дідусь, не вважай даремно року, адже в душі ти завжди молодий. А сивина на скронях надають тобі особливого шарму. Прийми від внучки найщиріші побажання і компліменти. Дай Бог тобі довгих років життя. Нехай кожен день приносить тобі приємні миті, хай всі твої заповітні бажання обов'язково збудуться. Всіх благ тобі, дідусь, гарного настрою, благополуччя, достатку і родинного тепла. Бажаю міцного здоров'я, безхмарного щастя, хороших, надійних друзів.
***
Сьогодні святковий день у найстаршого члена нашої великої родини, у глави нашої сім'ї – у нашого улюбленого дідуся. Ти дійсно є головою, тому що завжди приймаєш важливі рішення, допомагаєш нам радами. Ти дуже справедливий чоловік, який часто вирішує наші суперечки. Кожен з нас хоче окремо привітати тебе з таким гарним святом, як День народження! Знай, що наша любов і повагу до тебе безмежні. Ти все своє життя присвятив роботі і в сім'ї, рідко відпочивав, практично ніколи не їздив на риболовлю, хоча часто про це мріяв. Ми бажаємо тобі вже, нарешті, відпочити і хоч трохи часу присвятити собі. Крім того, бажаю міцного здоров'я і довгих років життя. Ніколи не хворій і не сумуй, бо ти повинен завжди бути щасливою.
***
Вельмишановний дідусь. У такий урочистий момент бажаю тобі ніколи не сумувати. Завжди радісно і з розумінням ставиться до всіх витівок онуків і дітей. Будь завжди бадьорим і сильним духом. Нехай усі нервові клітини, витрачені на онуків, відновлюються з дивовижною швидкістю. З іменинами тебе!
***
З днем появи на світ, дідусь мій найкращий! Ти у мене один такий, я в цьому впевнений. Немає більш щасливого на світі онука, ніж я, тому що у мене є такий дідусь. Ти розумієш мене, як чоловік чоловіка, і немає людини ближче і рідніше за тебе. Спасибі, що ти у мене є. Я дуже ціную твоє розуміння і нашу дружбу.
***
З Днем Народження, дідусь – мій самий улюблений і рідний! Дай я міцніше тебе обійму, а ти підхопи мене на руки, як робив це, коли я була зовсім крихтою. Шалено пишаюся тим, що ти з роками не розгубив свою богатирську силу, і моя вага раніше для тебе легше легкого. Нехай так буде завжди-завжди! Не старей, будь ласка, мій сильний і сміливий дідусь! Я дуже люблю тебе – твої міцні мозолясті руки, мудрий погляд колись волошкових очей, твій запах (суміш тютюну і деревини) і розкотистий сміх, чуючи який, ніколи не могла не засміятися у відповідь. Знай, що твоя онучка любить тебе так само сильно, як і в дитинстві! Любить і пишається!
***
З днем народження, мій дорогий дідусь. Нехай у твоєму серці завжди квітне весна, хай душа твоя не втрачає бадьорого оптимізму, нехай здоров'я у тебе неодмінно буде міцним, нехай удача не звертає з твого шляху. Бажаю тобі, діда, гучних перемог та щасливих світанків.
***
Мій улюблений, славний, дідусь, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Прийми від внучки найщиріші вітання. Ти для мене у всьому приклад, у нашій родині, ти найголовніший. Твій досвід, твоя мудрість допомагає у всьому нам. Бажаю тобі, мій рідний, міцного здоров'я, величезного щастя, поваги та розуміння. Нехай всі твої мрії перетворюються в дійсність, нехай в душі завжди співає весна. Живи, дідусь, довго – довго, і радуй нас своєю присутністю. Нехай Господь береже тебе завжди.
***
Улюблений дідусь! З Днем народження! Це щастя, що ми можемо перебувати з тобою за одним столом, спілкуватися на різні теми, отримувати поради й слухати твої спогади. Ми тебе дуже любимо і цінуємо кожну хвилину, яку ти нам даруєш своєю присутністю. Міцного здоров'я і довгих радісних років тобі.
***
Дорогий дідусю! Для нас ти завжди був і будеш прикладом ідеального чоловіка, і якості, властиві тобі, завжди здавалися нам тими якостями, якими, безсумнівно, повинен мати кожен. З днем народження! Нехай твоє богатирське здоров'я міцніє з кожним днем, нехай життєва енергія не згасає, а серце хай наповнюється безмежною любов'ю!
***
Бажаю тобі у цей святковий час, щоб ти посміхався і радував нас своїми чудовими розповідями та мудрими порадами. Нехай всі твої бажання і віщі сни, неодмінно здійсняться точь-в-точь. Бажаю тобі, мій дорогий дідусь, щоб ти жив дуже довго, тому що нам без тебе буде дуже важко. Бажаю тобі святкового настрою і мільйони яскравих вогнів любові і успіху. Зі святом!
***
Нічого на світі краще немає, ніж дарувати подарунки своїм діду! Ах, ах. Привіт, дідусю! Рада повідомити, що тепер я буду вітати тебе частіше, яскравіше і особисто! Вітаю тебе! Я тебе дуже сильно люблю! Якщо б я була зараз поруч з тобою, я б тебе розцілувала в обидві щічки! Ти у нас такий молодець! Я тобою пишаюся! Між іншим, ти теж можеш привітати мене! У тебе скоро буде правнук! Ну, не зовсім скоро, через кілька місяців. Тобто через рік, точніше ми тільки запланували...так...адже мені зробили пропозицію і я скоро вийду заміж! Так, так, так! Але це добре. Вітаю тебе! Спасибі тобі величезне за все, що ти для нас зробив. Ми дуже щасливі, що ти з нами! Завжди залишайся таким спритним і бадьорим! Вітаю ще раз!
***
Найкращий дідусь – у мене! І сьогодні я вдячний йому за його відмінні поради, за його життєвий досвід, який не дозволяє мені робити помилки! Нехай ще десятки років його турбота і увага будуть основою для підтримання в нашій великій родині, їм же і створеної, сприятливого клімату! Спасибі тобі!
***
Супер діда вітаю з днем народження. Я бажаю тобі, мій золотий сталевих нервів і такого ж здоров'я, в душі залишатися завжди відв'язних і самим кльовим пацаном, бажаю бути щасливим і коханим, як бджілка Майя в справах невтомним.
***
Дідусю, ти джерело знань і умінь, твої поради завжди допомагають, а вміння виручають. Тому сьогодні я хочу побажати тобі довгих і насичених років життя. Нехай твоя мудрість стає надбанням для нащадків і гордістю для сім'ї.
***
Улюблений наш дідусь, з нагоди твого Дня Народження ми підносимо тобі свої подарунки і своє поздоровлення в прозі. Головним нашим бажанням є поліпшення свого здоров'я. На жаль, останні роки воно почало помітно тебе підводити. Але нехай недуги відступлять, давши можливість і в похилих роках жити нормальним, повноцінним життям. Ми дуже любимо тебе, дідусю, і хочемо, щоб ти прожив ще багато-багато років. Тому ти завжди можеш розраховувати на нашу увагу і нашу допомогу.
***
Дідусь! Скільки тебе пам'ятаю, ти завжди був і залишаєшся самим добрим, чесним і мудрим чоловіком, якого я знаю. Прожити багато років, означає не тільки зустріти старість і багато побачити, але й багато чого зробити! Бажаю бути коханим і довгих років життя!
***
Дідусь, пам'ятаєш, що сказав листоноша Пєчкін? Правильно: «Я, може, тільки жити починаю – на пенсію переходжу». Дійсно, насправді кішка не єдина, у кого 9 життів. У людини їх може бути кілька. Кожен період в житті – окрема ціле життя. Сиве волосся (або відсутність таких), окуляри на носі, зморшки та періодичні болі в попереку – це не кінець життя. Просто відкрилася нова її голова. Звичайно, на жаль, глава остання або передостання, але від цього не менш цікава. Тому у цей День Народження не журися, дід, а краще прийми це поздоровлення в прозі.
***
Улюблений дідусь, ти з дитинства виховував у мені чоловіка, наставляв мене і учив вести себе гідно в будь-якій ситуації. Зараз я виріс і хочу сказати тобі спасибі за те, що ти не втомлювався день у день пояснювати мені прості істини. Дід, ти завжди будеш залишатися прикладом для мене і я бажаю тобі ніколи не падати духом, навіть коли твою голову повністю покриє сивина. Нехай навіть тоді у тебе будуть мрії і віра в те, що вони збудуться.
***
Любий мій дідусю як добре, що ти у мене є, вітаю тебе з твоїм днем народження! Бажаю я тобі не хворіти, не сумувати, не старіти, а молодіти душею, веселиться в серці, побільше мріяти і радіти життю!
***
Джерело: vitannyachko.net.ua

Коментарі