Найкращі привітання з днем народження чоловікові


Удачі і успіхів тобі, щастя і здоров'я як у буйвола! Бажаю відчувати себе завжди вільним, відчувати себе в гармонії з усім світом, не знати нужди ні в чому! Здорового тобі духу в здоровому тілі! З Днем Народження!
***
Від усієї душі бажаю, щоб кожен новий день твого життя був наповнений оптимізмом, цікавими творчими ідеями та зустрічами з друзями і близькими тобі по духу людьми. Здоров'я тобі, сімейного щастя і завжди гарного настрою! ↑
***
Прийми і моє привітання з Днем Народження! Нехай життя відкриє перед тобою світ пригод, в яких тобі пощастить приймати участь. Нехай застане тебе зненацька глибока, сильна і взаємна любов (адже до неї неможливо підготуватися). Нехай шлях до досягнення мрії приносить більше радості, ніж саме досягнення мети! Будь завжди спортивним, здоровим і таким же привабливим, як зараз! Вітаю!!!
***
З днем народження! Бажаю кохати і бути коханим, отримувати задоволення від кожного прожитого дня і мати те саме місце, куди хочеться повертатися. Нехай свічки на святковому торті запалюються ще багато-багато років, а загадані бажання миттєво виконуються!
***
Вітаю самого яскравого чоловіка з днем народження. Я хочу зараз сказати те, що відчуваю словами, те, що хочеться віддати. Тобі, я бажаю здорового тіла, здоров'я душі, благополуччя і щастя, хай розвіються негоди. Нехай не встають на шляху твоєму труднощі, перешкоди, проблеми. Нехай життя, хоч трохи, але буде схожа на казку. Адже нині дефіцит таких чоловіків як ти. Тому завжди залишайся таким же прекрасним чоловіком для всіх. Люби життя. Добивайся успіху. І тоді все у тебе буде добре! З днем народження. Нехай життя підкине тобі трохи приємних сюрпризів.
***
Хочу скористатися моментом, можливістю привітати тебе з днем народження! В цей день всі люблячі тебе люди вітають тебе, бажають всього самого — самого найкращого, що можна побажати в житті; і здоров'я, і любові, і, як не дивно — багато грошей, а я хочу побажати тобі ще чогось багато, але поки не визначився чого саме, і дай Бог, щоб я теж визначився з тим чого тобі ще побажати багато-багато!
***
З Днем Народження тебе! Здоров'я, любові, удачі, здійснення всіх бажань! Залишайся завжди таким же веселим, чуйним, добрим і чудовою людиною!
***
Вітаю з Днем Народження найкращого чоловіка світу! Гроші потрібні навіть для того, щоб без них обходитися! Бажаю, щоб не застала тебе потреба і якщо і доведеться обходитися без грошей, то тільки з якихось інших причин! Будь щасливий!
***
Вітаю тебе з днем народження! Бажаю море щастя, подарунків цілий віз. Хай буде все, як хочеш ти, задумане, щоб збулося. Не знай печалі і смутку. Нехай життя складається тільки з найкращих відчуттів і гарних вражень!
***
Нехай доля підкидає тобі виключно приємні сюрпризи, а кожен життєвий поворот приховує за собою лише позитивні моменти. З Днем Народження!
***
Бажаємо улюбленої роботи, гідного доходу, зростання професіоналізму і досягнення майстерності. Щоб замість загадування бажань і очікування виконання мрії, була можливість дозволити собі все, заробивши. Бадьорості, впевненості в силах, в людях і в навколишньому світі. І, звичайно, здоров'я. З днем народження!
***
Вітаю! Бажаю міцного здоров'я і творчих успіхів. Нехай кар'єра йде в гору. І нехай тобою пишається вся твоя сім'я! Адже ти перспективний, цілеспрямований і незалежний чоловік, який обов'язково повинен домогтися успіху! А якщо на своєму шляху ти раптом зустрінеш якісь труднощі, то обов'язково впораєшся з ними, а в допомогу тобі будуть вірні друзі та близькі люди! З днем народження!
***
З величезним задоволенням вітаю з днем народження людини чудових душевних якостей, у великому серці якого знайшлося місце для дуже багатьох! Ми, зі святковим настроєм, хочемо побажати довгого і щасливого життя, повної радісних миттєвостей і приємних вражень!
***
Дорогий іменинник, попереду у тебе багато щасливих років - нехай вони будуть наповнені новими амбітними цілями, любов'ю близьких і визнанням оточуючих! Здоров'я тобі, позитиву і радості навколо, а головне — довголіття, щоб встигнути насолодитися цими радощами! — Своїми словами привітання
***
Вітаю з днем народження. Бажаю залишатися чоловіком стовідсоткового мужності і абсолютної впевненості. Нехай з цією датою в твоєму житті почнеться нова світла смуга — смуга удачі і везіння без перешкод, сумнівів і поразок. Любові, здоров'я, сили та рішучості.
***
Честь і гідність, - ось що вирізняє справжнього чоловіка з буденної людської юрби. І сьогодні, у Ваш День народження я хочу сказати про те, що справжній чоловік в моїх очах — це саме Ви. Вас можна ставити в приклад дітям, які риси Вашого характеру прищеплювати підліткам, на Вас можна рівнятися оточуючим. Так нехай же це свято у Вас буде чудовий настрій, а доля буде балувати Вас і прибирати з життя всі неприємності і біди.
***
Бажаю у жінок та дівчат різних вікових груп викликати захоплення і бажання поспілкуватися, досягти всіх існуючих висот в обраній професії, бути успішним і незалежним Чоловіком у всіх відносинах.
***
Чудесного і чудового чоловіка вітаю з днем народження. Нехай завжди вдається бути чесним із самим собою, нехай ніколи не буде непорозумінь із близькими і сварок з друзями. Від душі бажаю стабільності і щастя в житті, впевненості і сили в собі, вірною удачі і гарного настрою в дорозі.
***
Вітаю з Днем народження! Ти, звичайно ж, дуже чекав цього дня, але повір, ти і уявити собі не можеш, скільки всього хорошого ми приготували тобі на сьогодні! Крім подарунків, у нас в запасі є тисяча гарячих привітань і мільйон добрих побажань! Головне серед них – побажання щастя, адже з ним світ стає світліше, легше дихається і взагалі жити стає легко і приємно! Так живи довго і щасливо і нехай до наступного твого Дня народження – встигнуть виповнитися мрії!
***
Вітаю тебе з Днем Народження і бажаю міцного здоров'я, бадьорості духу, веселого настрою і вічної молодості душі, якими ти опромінюєш існування всіх своїх близьких. Ти зумів довести, що є справжнім чоловіком, я пишаюся дружбою і спілкуванням з тобою. Радий відзначити твій свято разом з тобою, присутність на цьому святі життя — справжня честь для мене.
***
Бажаю тільки найкращого! Відпочинку - активного, тіла - спортивного, позитиву - повного, автомобіля класу "люкс", особняк - лакшері, успіх - супермегабольшой, дохід - мультимільйонний. З Днем народження! Нехай відбуваються в житті тільки гарні події, будь оптимістичним і щасливим.
***
Хто сказав, що всі люди однакові, очевидно, ніколи не зустрічав тебе, чоловік. З днем народження людини, який ніколи не заважав мені вірити в мої мрії і, що більш важливо, навчив мене, як втілювати в життя ці мрії. Я не дивлюся в дзеркало, щоб відчувати себе привабливою. Я просто дивлюся тобі в очі. Я вітаю від душі людини, який змушує мене відчувати себе мільйоном доларів. Тепер, коли ти виріс на рік старше, я сподіваюся, ти станеш мудрішим. Я наголошую на твій день народження не тільки тому, що ти мій близька людина. Я наголошую на твій день народження, тому що ти робиш моє життя святом кожен день. Я не згодна з фразою «живи так ніби, ні завтра». Життя з тобою змусила мене повірити в те, що «життя прекрасне, і вона буде такою кожен день». Саме ти наповнюєш її своїм світлом, надаєш сенс моєму життєвому шляху. Насолоджуйся цим днем!
***
З днем народження, чудовий чоловік, зразок сили, краси, відваги. Бажаю в потрібний час і в потрібній ситуації вміти бути інтелігентом, розумником, веселуном, романтиком, ударником праці, безтурботним хлопцем, везунчиком, щасливчиком і неймовірно цікавою особистістю.
***
Самого прекрасного і феєричного чоловіка, що я сьогодні від усієї душі вітаю з днем народження. Бажаю, щоб сірі будні перетворилися на яскраві барвисті святкові дні. Щоб душа твоя образ не знала, а завжди тільки співала від прекрасного життя. Бажаю завжди залишатися таким же галантним і цікавим чоловіком!
***
Ти відмінний господар свого життя! Від твоєї енергетики заряджаєшся як від розетки. Ти ідеально поєднуєш в собі чоловічу красу, силу характеру і неймовірне почуття гумору. Ти вмієш виділити головне і в людині, і в житті! Ти чудовий приклад для підростаючого покоління! Так нехай все у тебе в житті складається найпрекраснішим чином!
***
Джерело: iwish.co.ua

Коментарі