Найкращі привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшої


Кажуть, що якщо у людини є сестра, значить він щасливий подвійно, адже вона твоя друга мама, завжди за тебе горою. І я хочу побажати тобі в цей день народження, щоб твоє добре серце билося завжди, усмішка на твоєму обличчі радувала нас постійно, а твій дзвінкий сміх — балував своєю присутністю, щоб удача взяла тебе під своє крило, і твій дім озарялся світлом.
***
Сестричка мила моя, привітати я хочу тебе. Бажаю найкращих благ, адже ти їх гідна. Живи сестричка до ста років. І життя твоє хай тече повноводною річкою, блакитну, щирою водою. Від усієї душі тобі бажаю, здоров'я, щастя, процвітання.
***
Дорога сестричка. Ти, немов втілена мрія чоловіка, все є в тобі - і розум, і краса! І я бажаю, щоб спокійна і світла, тебе твоя дорога до щастя привела. Нехай щаслива доля удачу подарує і нехай вічна весна в душі співає! З Днем Народження тебе, моя рідна.
***
Саму усміхнену, позитивну, красиву, добру сестру вітаю з днем іменин. І в цей особливий свято я бажаю тобі особливих подарунків, які полонили б твою душу. Бажаю тобі щасливо посміхатися і бути в центрі подій. Нехай ти завжди будеш королевою краси і у всьому першою. ©
***
Разом росли, лаялися часом, мирилися і знову були не розлий вода! Сестричка моя, кохана! Настав твій День Народження і я поспішаю сказати тобі ці слова: будь успішною, амбітною і незалежною, але при цьому залишайся жіночною, романтичної та милій, щоб чоловіки охоче боролися за твоє серце. Радуйся ранкового співу птахів, щебетанию бабок і просто гарного настрою. Нехай все складається у долі твоїй прекрасно і гармонійно! Зі святом, сестрице!
***
Сестра! Ти заслуговуєш найбільш ароматних квітів, яскравих компліментів і дорогих подарунків! Хай сонечко завжди посміхається тобі з небес, висвітлюючи твій земний шлях і зігріваючи своїм теплом. Парі по життю, немов щаслива метелик, засліплюючи всіх своєю яскравою красою і прикрашаючи собою сірі будні!
***
Дорога сестричка – з днем народження. Для мене ж ти особливий людина, з яким ми разом росли і дорослішали. Можливо тому, у мене ні з ким немає такого єднання душ як з тобою, немає такого взаєморозуміння і такої довіри. Пам'ятай, що б не трапилося в житті, ти завжди можеш покластися на мене. Адже ти, мабуть, самий дорогий і близький для мене людина. З днем народження мила сестричка!
***
Сестрен, рідна, З днем народження! Сонечко ти моє ясне, будь таким яскравим завжди. Тримай сили в кулаці, добивайся висот і бережи своє здоров'я! Нехай твоє серце завжди зігріває красень-принц (головне щоб чоловік не знав потім)! Залишайся завжди такою веселою красунею з душею дитини. Цемычь.
***
Звертаючись до Бога, ми славимо Його і висловлюємо свої прохання. Слава Богу, що ти є у мене, моя підтримка і опора у всьому, мій зразок для наслідування! Молю Бога, щоб ти була завжди, найкрасивіша, найрозумніша і найдобріша жінка в світі, моя улюблена сестра!
***
Сестра, моя улюблена старша сестра, приймай від мене всі найтепліші, найяскравіші привітання з днем народження. Адже це свято, несе в собі таїнство чарівництва і чудес. Нехай атмосфера цього свята приносить тобі не тільки гарний настрій, але і заряд позитиву не весь рік. Нехай Господь оберігає тебе. З днем народження.
***
Сестричка, з днем народження! Бажаю тобі море успіху і міцного здоров'я! Я пишаюся тобою, ти мій приклад у всіх справах. Хочеться, щоб твоя доброта, твоя ласка і краса ніколи не згасали. Дорога сестра, нехай твоє життя в усьому нагадує казку, а віра, надія і любов не йдуть з дому ніколи. Нехай твоя міцна сім'я ніколи не руйнується, а близькі радують постійно хорошими новинами. Не змінюйся, будь такий же усміхненою і чарівною. Бажаю тобі жіночого щастя і домашнього затишку. Навіть якщо ти зустрінеш неприємність — не вішай носа, адже вона зробить тебе ще сильніше. Моя мила сестричка, нехай тебе береже твій ангелик ще багато років. Нехай нас із тобою не розділяють великі відстані. Добра і миру тобі!
***
Мила моя сестра, вітаю з днем народження. Хочу побажати тобі ніжних тонів і чудових відтінків картини твого життя, щасливих сюжетів і радісних історій, добрих осіб і світлої любові, вічної надії серця і яскравого вогню удачі.
***
З днем народження, сестричка! Нехай штабелі з шанувальників будуть рівними і самі укладаються в районі твоїх туфельок. Щоб чортам у вирі твоїх очей було привільно. Бажаю мати однодумців у найнеймовірніших починаннях і затії. Нехай ні один сьогоднішній торт не позначився на твоїй талії. Вітаю, рідна!
***
Сьогодні на вулиці просто шикарна погода, тому я навіть не поспішаю збиратися в школу. Але, крім того, є ще один привід для того, щоб законно прогуляти школу, хоча він не такий важливий, як гарна погода. Насправді, сестричка, твій День рожденьице є одним із самих значних і важливих приводів для мене, так що можеш не сумніватися. Я вітаю тебе з тим, що ти стала ще на один рік старше. Знаю, що ти не особливо позитивно налаштована, але повір, що кожен вік, а точніше кожен етап життя людини є важливим. До того ж ти будеш мені розповідати, чого очікувати в тому чи іншому віці. Мені завжди подобалося те, що ти старший за мене, тому що бути молодше – набагато вигідніше. Нехай це свято стане тим, про який ще довго будуть говорити. Повір, що я заради цього вже точно зроблю все. Мені самій хочеться круто провести час та добре відпочити.
***
У День народження сестри я бажаю їй знайти все щастя світу і скласти в скриньку, щоб витрачати розумно, але без сорому, я бажаю їй не знати втоми і розчарувань і купатися в променях сонця і любові! Нехай поруч завжди будуть ті, хто дорогий, нехай навіть через багато років кожен день прожитого життя згадується лише добром!
***
Сеструсик, мій рідний чоловічок! Ось і настав черговий День твого Народження і прикрасив наш будинок твоєї незрівнянної посмішкою! Вітаю тебе! Моя кохана, красива, розумна, добра, лагідна, турботлива, мила, ніжна і сама незамінна сестра в світі! На всій Земній кулі не знайдеться нікого, хто міг мені замінити тебе! Ні! Ти сама рідна! Люблю тебе моя сестричка, всією душею і всім серцем, і бажаю тобі щасливої, багатої на подарунки, щедрою на почуття, жіночої долі! Нехай твоє життя переливається різнокольоровими променями радості і іскрою благополуччя, нехай погода на твоїй душі завжди буде річної і сонячною! Нехай кожен тобі в гості приходить удача і приводить з собою везіння! Хай твій дім буде повною чашею, по вінця наповненим любов'ю, теплом, довірою, розумінням, взаємністю і ласкою! Бажаю тобі завжди перебувати поруч зі своєю сім'єю і ніколи не знати довгих розлук! Нехай час не поспішає забирати в тебе молодість, а року – здоров'я! З Днем Народження!
***
Кохана сестричка! Вітаю тебе з Днем Народження і обіцяю більше ніколи не ображатися і не видавати тебе батькам за невинні витівки, як робила це в дитинстві. А також не буду брати без попиту твою косметику і читати особистий щоденник. Шкода, що ми так швидко стали дорослими, і ти вже не зможеш оцінити такий подарунок, як зробила б це багато років тому, в часи нашого золотого дитинства. Залишайся завжди молодою, красивою і кожен рік святкуй своє 18летие!
***
__________(ім'я)! Сестричка рідна моя! Вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі сонця ясного, мирного неба над головою! Щоб ніякі негаразди тебе не торкнулися! Щастя тобі, радості і любові!
***
Дорога сестричко, мила сестричка, вітаю тебе з днем народження. Нехай все тобою захоплюються, нехай удача посміхається тобі, нехай кожен день стає справжнім святом, нехай душа буде сповнена яскравих ідей і радості, хай серце б'ється в ритмі щастя і любові.
***
Мила сестричка, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай цей урочистий день буде найкращим у році, нехай неодмінно здійсниться твоя заповітна мрія. Бажаю тобі міцного здоров'я, величезного щастя, удачі і везіння у всьому. Хай у твоєму домі завжди буде достаток, хай бажання збігаються з можливостями, нехай надія, віра і любов завжди крокують поруч з тобою. Будь такою привабливою завжди, нехай чоловічі погляди проводжають тебе, нехай всі проблеми будуть для тебе дрібницями життя.
***
Любименькая сестричка! Дозволь мені сьогодні вкласти в слова привітань всі ті почуття, які накопичуються у мене до тебе з роками! Адже ти заслуговуєш говорити тобі компліменти і теплі слова кожен день! Щогодини! Кожну хвилину! Хочу побажати тобі незвичайного, надійного і люблячого тебе вірною любов'ю дружина! Нехай у тебе буде надійний чоловік поруч, який завжди підставить тобі своє плече! І мені буде спокійно на душі за твою долю, і ти будеш задоволена! Адже ти того заслуговуєш, щоб про тебе дбали так само, як ти піклуєшся про всіх! Нехай твої запаси доброти не вичерпуються! І хоч ти не чекаєш взамін своїх добрих справ нічого, я тобі бажаю, щоб твоє добро повернулося тобі бумерангом! У вигляді жіночого щастя, здоров'я дітей і міцного шлюбу! Умій приймати подарунки долі, рідна! З Днем Народження, сестричка!
***
Дорога сестричка! Вітаю тебе з днем народження! Нехай у твоєму житті все складається саме так, як того бажаєш ти. Щоб ніякі випадковості, несподіванки не могли переписати написаний тобою сценарій. Будь щаслива, люба!
***
Нехай в твоєму оточенні не буде заздрісників, злих і склочних людей, мила сестричка. Бажаю, щоб твоє сімейне життя склалося чудово: чоловік балував несподіваними і приємними сюрпризами, народження дітей стало радісною подією, але при цьому не забувай і про своє особисте кар'єрному зростанні.
***
Я хочу привітати одного дуже важливого і значного людини для мене, з яким я завжди можу попліткувати, поговорити і просто круто провести час. В такий важливий і крутий день ти повинна бути в піднесеному настрої, тому що такі свята бувають, на жаль, не так часто. Я дуже хочу бачити протягом всього цього дня гарну посмішку на твоєму обличчі. У мене сама неповторна і неймовірна сестричка, яка вічно прикривала мене. Батьки досі думають, що ту вазу ти розбила, тому що ти дуже правдоподібно все це представила. Про такий сестрі реально можна тільки мріяти. Я привітаю тебе з твоїм новим етапом у житті, який буде дуже насиченим і яскравим. Я навіть не сумніваюся, що саме в цьому році ти зустрінеш свою другу половинку. Хоча я так не хочу, щоб ти йшла з нашого будинку. Правда, саме в цьому випадку я зможу зайняти твою велику і світлу кімнату.
***
Нехай крадькома роки втікають, але ти в душі, як перш, пустотлива дівчинка з добрими очима. Не журися, сестро, що дитинство вже давно за горизонтом. Нехай твоє доросле життя буде саме такою, якою ми її малювали в дитячих мріях. Зі святом!
***
Сестричка, мила, рідна. Сердечно вітаю з Днем Народження, бажаю тобі кохання, достатку, щастя і вогню. Нехай власне відображення в дзеркалі завжди подобається тобі, усмішка буде життєрадісною і випромінює впевненість у собі і велике щастя!
***
Сеструля моя, ну як я можу пройти повз твого свята? Ти ж знаєш, що я вважаю тебе своїм самим дорогим і близьким людиною, тому що саме з тобою мені набагато простіше ділитися своїми таємницями і секретами, тому що чудово розумієш мене. Мама завжди розуміла мене, бо знала, що я соромлюся розмовляти з нею на деякі теми, а ось ти завжди давала просто чудові поради. Мені хочеться привітати тебе і сказати, що кожен вік має особливі специфічні риси, які ні з ким не зрівняються. Так що ти просто повинна насолоджуватися кожним днем, тому що втрачати що-то не можна. Мені хочеться побажати тобі самого головного та необхідного, а точніше міцного здоров'я, яке вже точно не буде підводити тебе. Давай вже скоріше виходь заміж, бо мені потрібні племінники, з якими я буду багато гуляти і їсти морозиво.
***
Величезного тобі здоров'я, сестра, виконання мрії (однієї, але найбільш бажаною), везіння у всіх, навіть найменших починаннях. Нехай твоя кмітливість працює відмінно і у важких ситуаціях знаходить нестандартні, але не менш оптимальні варіанти виходу з мінімальними втратами і максимальною вигодою для тебе.
***
Джерело: wish.co.ua

Коментарі