Найкращі привітання з днем народження другу


Немає нічого приємнішого, ніж бачити успішних щасливих людей. Так що вибач мені егоїзм і зроби приємне – будь щасливим, коханим, успішним, здоровим, веселим, молодим душею і тілом. Я хочу тебе бачити таким завжди: і у свята, і в будні! З днем народження!
***
Бажаю одному дорогому менше дізнатися про поразки, нехай більше в житті буде гідних перемог з найбільш правильних і справедливих рішень. З днем твого народження поспішаю привітати, хай всі клопоти будуть тільки приємні, більше чуді, веселися і жартуй. Нехай тебе всі печалі обходять далекою стороною. Завжди будь-яке діло роби з натхненням і задоволенням. Нехай ніщо не зламає твою силу духу і принципи. Йди впевнено вперед, з великою надією та вірою лад плани. Хай щастя і удача твій дім стережуть, і розуміння буде в ньому повно до краю. Нехай це свято запам'ятається веселими жартами і смєхов бешкетною. Нехай в будь-яких складних ситуаціях на допомогу приходить підтримка хороших і вірних друзів. Зігріє завжди розуміння близьких і рідних, не втрачай цю іскорку в очах і оптимізм в думках. З девізом світлих надій ти багато переможеш.
***
Друже, хочу тебе привітати! Сьогодні у тебе день народження!) Валіза конвертованих лимонів зеленого кольору)! Сили для добрих слів, навіть в самий густий туман обставин! Сонячного тепла близьких! Взаєморозуміння з Нею..)
***
Хто у нас самий розумний? Хто у нас самий красивий? Від кого дівчата завжди сходили і шаленіють? Хто вміє розсмішити? Хто вміє вчасно підтримати? Кому можна подзвонити серед ночі, і він одразу примчить, не питаючи, навіщо його звуть? Хто настільки щедрий, що допоможе, навіть коли у самого в кишені порожньо? Хто завжди готовий підставити плече і простягнути руку? Хто ж цей крутий хлопець? Звичайно ж, ти, мій друг! Ми знаємо один одного вже сто років, але я до сих пір не перестаю радіти, що у мене такий друг! Ти всім друзям друг! Ти друг з великої літери! Хочу, щоб ти завжди залишався таким же – не змінюйся! Здоров'я тобі! Благополуччя і сімейного і фінансового! Довголіття! Мирного неба! Мій дім – твій дім! З днем народження!
***
Друже, у тебе так багато переваг, що вони очевидні і без моїх похвал. Я лише бажаю тобі уникнути негараздів і проблем на життєвому шляху і бути щасливим і задоволеним долею на всі 100%!
***
Нехай в житті у тебе все складеться, нехай усі дороги ведуть до успіху. Нехай ніколи не гасне вогник у твоїх очах, а серце пламеніє любов'ю. Нехай негаразди обійдуть твій дім, а радість і веселощі частіше заглядають у гості. З днем народження, дорогий друже.
***
Дорогий іменинник! В день твого народження від усього серця бажаємо, Щоб зелений "мерседес" твого життя легко і щасливо віз тебе по життю, долаючи всі перешкоди і труднощі, щоб дорога йшла по квітучому саду і щоб поруч були всі ті, у кому ти потребуєш. За твоє благополуччя і успіх!
***
В твій день народження, друже, хочу побажати тобі залишатися таким же молодим і легким на підйом ще тисячу років, нехай з віком не йдуть з твого характеру і не хлоп'ячий запал, ні схильність до відчайдушними вчинками. Знай, що в будь-якому спорі друзі будуть на твоєму боці, в будь-якій непростій ситуації ти можеш сміливо звертатися до нас і не забувай про те, як багато нас пов'язувало перш, і як багато можна зробити разом, якщо не нехтувати дружбою і надалі.
***
З днем народження, мій друг! Будь здоровий, бережи себе від недуг, живи повним відкритою груддю. Нехай саме прекрасне, чарівне і ясне буде слідувати за тобою. Люби, твори, дізнайся про диво, бажаним будь і довгоочікуваним. Не знай ні горя, ні печалі, щасливим будь і сьогоденням, все інше попереду.
***
Протягом часу все далі забирає від нас прожиті роки, але хороші спогади і вірні друзі, як би далеко не розкидала їх життя, завжди залишаються поруч. І в День народження, коли всі збираються за столом, піднімають келихи за винуватця торжества і один одного, здається, що життя тільки починається, і попереду нас чекає тільки хороше! Так давайте побажаємо нашому дорогому другові щастя, прихильності фортуни, незвичайного здоров'я і любові!
***
З днем народження, мій друг. Бажаю тобі завжди знаходити відмінне рішення своєї проблеми, бажаю успішних стартів в житті і неодмінної перемоги на фініші. Друже, будь міцно здоровий, натхненний своїми мріями і окрилений сердечною любов'ю.
***
Дорогий, вітаю з днем народження! Нехай дороги твої будуть прямими і не тернистими, емоції тільки позитивними, достаток — день від дня росте, а в твоїй аптечці буде тільки йод і пластир. Що б ти задумав — удачі, енергії, сил, успіху і щастя.
***
Мати вірного друга — велике щастя. Я можу на тебе розраховувати в будь-якій ситуації. Впевнений, що ти вважаєш так само. З днем народження, друже!
***
Один! Сьогодні такий чудовий день хочу привітати тобі щастя, здоров'я, удачі та успіхів! Як сказав Піфагор: "Живи з людьми так, щоб твої друзі не стали недругами, а недруги стали друзями". З Днем народження!
***
Бажаю нестримного веселощів, радості і посмішки на губах кожен день. Нехай оточуючі тебе тішать, а близькі люди приємно дивують. Нехай життя буде насиченим, повним позитивних емоцій та незабутніх вражень, зображених на плівці фотокамери. Нехай частіше тобі вдається робити те, що хочеться, і рідше – те, що потрібно. Ну, і, нарешті, як кажуть, хай спокій нам тільки сниться! Живи на повну!
***
Вітаю тебе! Я пишаюся тобою. Ти той, хто ламає бар'єри, будуючи з них рейки звершень! Ти той, чия безуминка) заражає друзів і зводить з розуму дівчат! Ти той, кого я можу сміливо назвати своїм другом! З днем народження! Удачі тобі!
***
Можеш, звичайно, сказати, що я поганий друг, але я реально забув(а), скільки тобі виповнюється років! Хоча.. яка різниця? Адже найголовніше я знаю точно: в душі тобі завжди 18!
***
Я довго думав, краще привітати рано пізно пізно ввечері або рано вранці? І зупинився на першому. Тому я зараз і вітаю тебе! Всього тобі самого найкращого! Нехай життя твоє буде радісною завжди — і рано пізно ввечері, і рано пізно вранці! З днем народження!
***
Хочу привітати тебе з Днем Народження і побажати великого щастя і всіляких успіхів. Нехай у твоєму житті буде все та хурделиці і заметілі, хай буде радість і спокій. Ну, коли смуток накотить, пам'ятай ми завжди з тобою і готові прийти на допомогу в скрутну хвилину.
***
Нехай в цей день до тебе приходять тільки хороші думки. Я бажаю тобі знайти ту істину для себе, яку ти шукаєш. Нехай попереду у тебе буде ще сотня днів народження. Бажаю тобі зберегти твоє чудове почуття гумору, яке не раз нас виручало в непрості часи. Залишайся таким же. Адже все хороше, що може бути в людині у тебе є.
***
З днем народження, мій чудовий друг. Бажаю тобі не засмучуватися через дрібниці, не звертати уваги на життєві негаразди і негоду, постійно прагнути до висот успіху і щастя, завжди і всюди сіяти добрі посмішки і своє добре заразливе настрій.
***
Вітаю з ювілеєм! Цей день означає, що ти пройшов довгий шлях і стверджуєш свій статус, як справжнього чоловіка. Дорослого і гідного довіри. Нехай же всі, що буде з тобою далі, тільки підтвердить цей статус. З святом і завжди можливі в цьому світі благ.
***
Вітаю тебе друже! У цей прекрасний день я розумію як здорово, який чудовий подарунок зробила мені доля – твоя дружба дорогого коштує. Бо це і моє свято. Бажаю тобі удачі, щоб ніколи не припинилася, любові, яка не набридне, і грошей – щоб не закінчувалися. З Днем народження!
***
В твій День народження, друже, хочу висловити тобі свою повагу! Ти завжди був прикладом одного, практично ідеальний чоловік!
***
Вітаю! Нехай життя частіше радує тебе приємними новинами! Благополуччя тобі, удачі у всьому. Хай доля береже тебе!
***
З Днем народження! Ти народився коли-то на щастя світу. Бажаємо жити в любові і умиротворення!
***
Спасибі тобі, мій рятівник! Постійно рятуєш від нудьги і поганого настрою! Вітаю з Днем Народження!
***
Вітаю з днем народження! Бажаю тобі не знати непоправних втрат і розумно коригувати погляд на життя — так, щоб бути завжди щасливим.
***
Хочу побажати кілограм грошей, 10 кіло - удачі, центнер - щастя і тонни позитиву! Зі святом!
***
З днем народження, дорогий друже! Нехай твоє серце наповнюється щастям і радістю! Бажаю тобі завжди бути успішною людиною, прагнути до кращого і здійснювати заповітні мрії! Нехай взаємна любов і віддана дружба роблять твоє життя ще яскравіше і яскравіше!
***
Вітаю! Нехай кожен твій день буде яскравим і незабутнім. Бажаю тобі насолоджуватися кожною хвилиною життя. Будь щасливий!
***
Дорогий друже, вітаю з Днем народження! Не вміючи говорити пишних промов, я хочу просто, від усього серця побажати тобі міцного здоров'я, незмінною успіхів та довгих років! Нехай поруч з тобою завжди будуть вірні друзі і улюблена подруга! Будь щасливий! І нехай у тебе завжди буде теплий, затишний будинок, де тебе завжди чекають!
***
Джерело: wordsguru.co.ua

Коментарі