Привітання з днем народження дружині в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дружині в прозі, українською мовою
Мила моя, сонце мого життя, вітаю тебе з днем народження. Бажаю світити променями любові, зігріваючи близьких і друзів. Жіночка, нехай лише за помахом твоєї руки в наш будинку відразу стає затишно, нехай лише від однієї твоєї посмішки у нашій родині відразу запалюється іскра радості і веселощів. Бажаю насичених і контрастних днів, в яких ти завжди будеш прекрасна!
***
З усіх приємних речей у цьому житті ти перебуваєш в епіцентрі мого серця. Золото і срібло були б занадто буденними, а діаманти були б занадто дешевими порівняно з дорогоцінним каменем, як ти. Ти - зцілює тонік мого життя, без тебе моє життя було б отруйною. Всім відомо, що ти стала на рік старше, але ти, схоже, зібралася зовні і душею лише молодіти. Ти - причина, по якій я посміхаюся в хороші часи, зберігаю терпіння і віру в погані часи. В цей особливий день все, що я хочу зробити, це подарувати серцевий поцілунок і дивитися на безцінну твою посмішку. Для всього світу я кажу: я пишаюся тим, що у мене така красива жінка, вірна і талановита. Я щасливий, що ти погодилася розділити решту життя зі мною. Ти завжди залишишся дівчиною моєї юності, незалежно від того, скільки років пройшло. Моя любов постійно стає ніжніше і міцніше.
***
Я поздоровляю мою кохану дружину з Днем Народження! Мила, ти сама приголомшлива жінка, яку я коли-небудь зустрічав! Я радий, що прожив всі ці роки пліч-о-пліч з тобою! Бажаю, щоб ти завжди була прекрасному настрої і посміхалася, а я буду милуватися твоєю посмішкою!
***
Моя улюблена і найкраща в світі дружина. Ти на світі одна така добра, мила, ніжна. З кожним роком я закохуюсь в тебе все сильніше. Ти наповнюєш нашу сім'ю затишком і теплом. Сьогодні у тебе прекрасне свято – день народження. Від усієї душі вітаю тебе і бажаю величезного щастя, багато радості, благополуччя і достатку. Нехай життя твоє тече, як повна річка. Міцного здоров'я тобі, всіх земних благ. Будь завжди коханою і бажаною. Хай добрий ангел береже тебе від усіх бід.
***
День народження – те свято, яке зовсім неможливо забути. А все тому, що він постійно нагадує про себе день у день. Сьогодні ми зібралися зовсім не просто так. А зробили це ми тільки тому, що у моєї дружини сьогодні день народження. Коли ми з нею зустрілися, це був самий романтичний випадок у моєму житті. Я так сильно розчулився, що просто не міг стримувати свої емоції. І ось з тих пір минуло вже так багато років. Тепер ми міцна сім'я, яка продовжує проживати разом кожен день. І зараз для тебе кохана, мені хочеться сказати ті слова, які дадуть тобі можливість зрозуміти, що ти для мене насправді така рідна і найкраща. Нехай у тебе все вийде саме так, як би ти цього хотіла, а я буду для тебе тією стіною, яка буде закривати тебе від усіх проблем. Адже це те, чого ти так сильно хочеш.
***
З народженням на світ вітаю мою кішечку, найкращу у світі дружину! В тобі є несломимая сила духу і волі, приголомшливий характер, ясний розум і твердість переконань. Ти радуєш мене з дня на день. Кожен день ти даруєш мені щастя і перевертаєш повсякденний світ, наділяючи його різнобарвною веселкою вражень.
***
Дорога дружина, немає нічого краще, ніж святкувати твій ювілей. Нехай же він пройде так добре, як це тільки можливо і залишить після себе тільки найкращі і позитивні спогади. Бажаю тобі здійснення всіх бажань. З святом тебе і ще багатьох і багатьох ювілеїв.
***
Моя улюблена дружина, моя друга половинка. Ти моє світло у віконці, мій промінчик тепла і добра. Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай життя твоє буде казковою, довгою і щасливою. Нехай удача завжди супроводжує тебе. Міцного здоров'я тобі, мила, благополуччя і всього самого найкращого. Нехай найяскравіша зірка освітлює завжди твій шлях. Будь завжди такою ніжною, ласкавою, красивою і молодою. Нехай все задумане тобою, обов'язково здійсниться, хай дійсністю стануть солодкі сни.
***
З днем народження, люба моя дружина. Бажаю тобі, мила, завжди бути впевненою і наполегливою, сильною і сміливою, божественно прекрасною і чарівною. Рідна, нехай у твоєму серці постійно грає музика щастя, хай для тебе кожен день дарує усмішку і сміх.
***
В день народження побажати тобі хочу, щоб на тортику своєму задула свічку, щоб заповітне бажання загадала. Побажаю, щоб це бажання збулося, наповнюючи твою душу радістю. Бажаю тобі, кохана моя жінка, не займатися самобичуванням, не зациклюватися на помилках, а йти тільки вперед. Бажаю тобі ставити перед собою цілі, досягати їх здійснення. Зі святом, кошеня.
***
З днем народження, моя діва. Бажаю тобі сяяти яскравіше будь-якого діаманта, горіти вогнем любові і натхнення, мріяти про щось дивовижне і дивне, а я в свою чергу зроблю все, щоб ці мрії здійснилися. Радість моя, будь завжди прекрасна, щиро щаслива і незрівнянна!
***
Я хочу привітати з днем народження свою унікальну дружину. Тепер поясню. Чому називаю її унікальною. Вона знає, в якому магазині які знижки, вона знає, де продається найсмачніші тістечка, вона знає, можна купити те, чого не може бути в принципі у нашій країні – в загальному вона знає все. А ще вона встигає ходити на заняття спортом, на танці, робити всю домашню роботу, допомагати дитині з уроками і ввечері в прекрасному настрої зустрічати мене з роботи. Дорога, я не знаю, як ти це робиш, але головне – не зупиняйся. Ти сама отримуєш від цього задоволення, та й нам приємно. Я бажаю тобі залишатися такою ж мудрою, веселою, енергійною і товариською. Ми тебе дуже любимо і бажаємо всього самого світлого і прекрасного.
***
Кохана, ласкава, ніжна, найкрасивіша і турботлива дружина на світі! Твій люблячий чоловік вітає тебе з днем народження! Мила моя, я бажаю, щоб ти завжди радувала мене своєю посмішкою! Я обіцяю ніколи тебе не засмучувати і зробити все, щоб ти була щаслива!
***
Бажаю здоров'я на довгі роки, нехай мимо пройдуть всі печалі, знегоди, хай радістю, щастям іскряться очі, і тільки від сміху виблискує сльоза. З Днем народження, моя кохана і люба дружина!
***
Моя люба дружина, я в черговий раз хочу сказати, що моє життя не була б такою щасливою, якби кілька років тому мені не зустрілася ти. Навіть страшно уявити, що я міг упустити свою долю. Кохана моя, дякую тобі за безмежну любов і турботу, за ніжність і ласку. Я завжди відчуваю твоє тепло, навіть коли перебуваю на роботі. Ти не перестаєш мене дивувати день за днем. В тобі вирує невичерпна енергія, яку ти часом не знаєш, куди подіти. Я дуже тебе люблю, жити і дихати без тебе не можу. Ти будеш найщасливішою – я обіцяю. А сьогодні просто відпочивай і насолоджуйся святом. Напевно, вам з подругами є що обговорити. Сьогодні всі мають веселитися, співати, танцювати, щоб як слід привітати мою кохану зі святом.
***
Для мене ти найкраща у всьому: найкрасивіша жінка у всесвіті, найкращий кулінар у світі, самий хороший психолог на землі, сама любляча мама і неперевершена дружина. Тільки з тобою я можу бути щасливий, відчувати себе коханим і незамінним. І в день твого народження хочу нагадати про те, що я лише для тебе живу, дихаю тобою. Так залишайся незмінною, такою ж ніжною, і, безумовно, вірним.
***
Моя прекрасна дружина, моя любов, моє диво, вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі чудового настрою та задоволення всіх бажань, вічної краси і доброти, безмежного щастя і удачі. Будь завжди чарівна і блискуча.
***
Моя улюблена дружина, моя друга половинка. Ти моє світло у віконці, мій промінчик тепла і добра. Від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай життя твоє буде казковою, довгою і щасливою. Нехай удача завжди супроводжує тебе. Міцного здоров'я тобі, мила, благополуччя і всього самого найкращого. Нехай найяскравіша зірка освітлює завжди твій шлях. Будь завжди такою ніжною, ласкавою, красивою і молодою. Нехай все задумане тобою, обов'язково здійсниться, хай дійсністю стануть солодкі сни
***
З днем народження, моя дорога дружина. Я бажаю тобі ласого шматочка щастя на кожен день, миттєвостей любові і радості, зустрічей з посмішками та теплими обіймами. Кохана, будь завжди прекрасна, успішна в своїх починаннях, чудова для всього світу.
***
Сьогодні моя дружина святкує свій День народження, а значить — один з найважливіших днів у нашому житті. Нехай сьогодні всі найкрасивіші квіти на цій землі цвітуть тільки для тебе. Хай співають птахи, дзвенять струмки, світить сонце... Я хочу, щоб у твоєму житті завжди були світла радість, блискучий успіх, відмінне здоров'я. Як можна частіше посміхайся і пам'ятай: я люблю тебе так, що сильніше вже просто не буває! З Днем народження!
***
Дорога. Хочу привітати тебе з цим чудовим днем, Днем твого народження. Бажаю тобі всього найкращого. Хай в житті твоєму завжди будуть тільки радісні дні.
***
Будинок – найкраще місце на світі. Як би ні було весело на вечірці, як би спекотно не світило сонце на пляжі у відпустці, як би ні була цікава і захоплююча робота, завжди і звідусіль хочеться повернутися додому. Де тепло і затишно, де чекають рідні, і де любляча дружина вже приготувала смачну вечерю. Я вітаю тебе, моя кохана, з Днем народження і бажаю тобі завжди залишатися такою ж люблячою та ніжною, а ми, твоя родина, обов'язково зробимо тебе щасливою!
***
Від усієї душі вітаю дружину з народженням у світі. Нехай кожен чоловік заздрить мені, тому що мені пощастило стати щасливчиком, у якого золота дружина. Вітаю, моя хороша. І нехай цей день подарує казковий настрій, чарівні враження, хвилюючі події та багато радості. Нехай він буде яскравим і незабутнім. Бажаю тобі всього самого привабливої і чудового.
***
З днем народження, моя прекрасна дружина. Бажаю, щоб твоїм повсякденним вбранням було щастя, щоб твоїм постійним супутником, ну крім мене, було натхнення. Бажаю тобі, мила, бути яскравим, як сонце, красивою, немов квітка і дивовижною, ніби веселка на небі.
***
Найкращих подій бажаю найкращою дружині у найкращий день народження! Ти незабутня і неповторна, моя кохана дружина і фантастична господиня. Я хочу, щоб ти була щасливою і коханою на всьому світі. І постараюся зробити все від мене залежне.
***
Кохана дружина, я бажаю тобі бути схожою на зірочку небесну. Я бажаю тобі освячувати мій шлях. Нехай в нашому будинку буде мир і затишок, а на твоєму серці буде спокій. Не переймайся через дурниці. І пам'ятай, що ми з тобою одне ціле!
***
Люба моя! Ми прожили з тобою дуже багато років, пройшли чимало випробувань, але я як і раніше люблю тебе! Ти сенс мого життя! І я бажаю тобі прожити до глибокої старості, не знаючи горя і біди, а я завжди буду міцним плечем, на яке можна спертися, і кам'яною стіною, яка захистить! З Днем Народження, кохана моя дружина!
***
Джерело: greets.co.ua

Коментарі