Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, українською мовою


У цей світлий для тебе день хочемо побажати тобі щастя і тепла. Нехай переступає через поріг свого будинку тільки радість, а тривоги завжди залишаються за дверима!
***
Коханий, дорогий і неповторний мій дядько! Я хочу, щоб твоє життя наповнилася пахощами нових подій і забарвилася яскравими фарбами. Нехай у тебе з'являться нові захоплення і друзі. З кожним роком я бажаю твоїй душі тільки молодіти і ніколи не випробувати почуття розчарування в житті.
***
Життя складається мозаїка – з бажань, вчинків, звершень, щасливих моментів. Нехай мозаїчна картина, зібрана тобою, буде яскравою, барвистою, різнобарвною і ніяких безбарвних плям!
***
Бажаю улюбленого дядька в день його народження, щоб летіло привітання за тобою хоч на край світу, даруючи щасливі миті, хай широкою рікою тече за тобою успіх, а на її тінистих берегах – сидять сині птахи удачі. Я хочу подарувати тобі всі фарби світу, сонячні промені і краплі дощу, які барабанять по склу! Прийми все це в подарунок! Твоя племінниця.
***
Сьогодні свято у чудового чоловіка! З кого потрібно брати приклад – так це з нашого дядька! Він дуже добра людина, у нього просто золоті руки! Він багато чого пройшов у цьому житті, але все одно не втрачає віру в людей! Таких людей як ви мало! Довгих вам років життя! З днем народження!
***
Милий мій дядько, душевно вітаю тебе з чудовим днем твого народження! Ти як ніхто для мене кожен день був тим, на кого покластися можна у випадку, коли потрібна підмога. Ти без всякого сумніву — відмінний приклад для наслідування. Тому хочу побажати тобі і постійно бути таким же чудовим і надійним другом для своїх близьких. Будь в майбутньому таким же гідним вищих похвал. Пам'ятай що твої рідні люблять тебе і дорого оцінюють все те, що робиш ти для них. Відчуй турботу і теплоту, яку випромінюють твої близькі.
***
Я вітаю вас з днем народження, дядько! Нехай ваше життя буде солодким, як варення, нехай настрій буде тільки гарним, а мрії не припадають пилом і виконуються швидше! Пам'ятайте, що ми вас дуже любимо, завжди чекаємо в нашу дружну компанію і, звичайно ж хочемо бачити вас задоволеним і щасливим! Так будь ласка, дядечку, частіше радуйте нас своїми успіхами і своїм щастям!
***
Вітаю з днем народження мого чудового дядька. Нехай твоє оточення завжди складається з добрих друзів і добрих людей, хай легко працюється, а живеться гарно. Бажаю тобі, дорогий, бути обдарованим щастям і любов'ю самої пані Долею.
***
За життя ви, дядьку, трошки баламут, любите авантюри і надзвичайно мрійливі. Бажаю вам, щоб ви таким же і залишалися, живіть солодко, без простою, гладко, без падінь. Неймовірного вам щастя і кожен день приходу яскравих діамантиків везіння. З днем народження, мій дорогий і улюблений дядько.
***
Милий мій дядечко, нехай в твій день народження яскраво світить сонце, хай чудовим і піднесеним буде твій настрій. Бажаю завжди йти вперед по життю, легко брати будь-які висоти, зберегти на довгі роки позитивний настрій, почуття гумору і вміння бачити у всьому, що відбувається тільки хороше.
***
Вітаю всією душею самого кращого і улюбленого дядька на світлі з днем народження! Ти не тільки мій дядько, але і добрий друг і порадник. Спасибі, що завжди мені допомагаєш. Я можу розраховувати на тебе в будь-якій ситуації. Ти дуже хороший чоловік. І я щаслива, що у мене є такий дядько. Я пишаюся тобою.
***
Бажаю дядькові коханому, щоб в його день народження зібралися за столом всі чарівники світу і подарували йому магічні подарунки – світлу душу і велике, любляче серце, теплий будинок і синього птаха успіху в сад, хорошу роботу і начальницю, яка незабаром стане твоєю дружиною! Вип'ємо ж за те, щоб ця казка здійснилася! Зі святом!
***
Ульотний дядько мій, твої харизма і чарівність притягують душі. Ти прикрашаєш землю тією любов'ю, яка розливається навколо тебе. З днем народження, і нехай будь-яка задача буде тобі по плечу, навіть винайти вічний двигун!
***
У цей святковий день хочеться побажати улюбленій дядькові вічного літа в душі, повного веселок і Сонця, але немає місця в дядином серце страхам і бід! Бажаю тобі прожити до ста років в радості і щастя, в будинку, повному дитячим сміхом і руками коханої дружини, бажаю, щоб мир тобі тільки снився! З днем народження, наш дорогий!
***
Сьогоднішній день нагадує мені, мій дядько, про те, що всі хороші люди заслуговують на свята не один або два рази в рік, а все підряд тижні в році. Це не означає, що ми будемо веселитися день через день. Це означає — будь щасливим кожен день. Проживай кожен день як свято, забувши про печалі і тривоги. Сонячне світло сповнить твою душу і освітить всіх навколо. Чи це не щастя, мій дядько. З днем народження.
***
Нехай, дядько, в день народження твій тобою керує чудовий настрій, радість і веселощі. Бажаю в житті більше перемог і менше розчарувань, нехай буде багато у тебе яскравих і барвистих буднів, а будь-яка проблема перетворюється в дрібниця. Будь здоровим, міцним, сильним, мужнім, але в той же час щирим, добрим, добродушною людиною! Щастя тобі і любові.
***
Ти дорогий серцю моєму, дядечко рідний! Нехай день народження увірветься і буде бенкет горою! Ти любиш життя і при цьому мудрий. Бажаю зазначити на славу ще не один ювілей і радувати нас своїм променистим, теплим як сонце гумором.
***
З днем народження, дядько. Нехай в житті буде підбадьорливий міцну каву, міцна надійна дружба, міцна вірна любов, міцне відмінне здоров'я, міцне світле щастя і міцний твердий характер. Загалом, будь у всьому міцним і успішним!
***
Дорогий мій родич! Рідний, улюблений дядько! Спасибі, що ти завжди поруч. Що допомагаєш радою і просто тим, що не дивишся з докором. Сьогодні той самий день, коли гостей і подарунків буде повен дім. Хочу від серця додати: З Днем Народження! Під час життєвих негараздів не вішай ніс, людей підступних і злих обходь стороною, а подяку і похвалу приймай з відкритим серцем! Нехай грошей завжди будуть повні кишені, гаманці та портмоне! Нехай друзі відрізняються вірністю і відданістю, так, щоб жодна пляшка не була відкрита без тебе за компанію! Нехай діти слухаються і дають приводи пишатися. Дружина не пиляє, а надихає. Кожен день, відкриваючи очі, бажаю тобі відчувати прагнення втілити в реальність те, що поки ще тільки в проекті. А проектів цих нехай буде невичерпне безліч! Вітаю! Твій племінник.
***
Тобі вже 50, а ти все ще молодий душею і міцний тілом, тому в цей важливий для тебе день я хочу побажати тільки одне — але найголовніше — довгих-довгих і щасливих років!
***
Дорогий наш дядько! Сьогодні чудове свято — день твого народження! Ми тебе щиро вітаємо, дякуємо за твоє добре серце, за мудрість, увагу до нас, за рідну душу, яка піклується про нас завжди! Бажаємо неба тобі мирного і ясного сонця — теплого і ласкавого, врожаю, щедрого і багатого, роботи — коханої і приємною, в сім'ї — любові і тепла, в душі — радість і щастя, здоров'я міцного на століття, а ще рясних Божих благословень на всі довгі роки твого хорошого і щасливого життя!
***
З днем народження, дорогий мій дядько. Нехай твоє серце б'ється кардиограммой щастя, нехай твоя аура завжди буде світлою і яскравою. Бажаю жити в повному достатку і кожен день зустрічати у відмінному настрої.
***
З днем народження, дорогий дядьку! Бажаю тобі усього самого найкращого! Нехай в житті у тебе ніколи не виникає ніяких перешкод! Нехай успіх для тебе буде таким же постійним, як обертання планет! Бажаю тобі багато багатств, щастя, радості, добра і любові! Нехай з кожним роком життя твоя стає цікавіше і яскравіше!
***
Сьогодні вітаю з днем народження чесного, доброго, щирого, веселого, розумного людини — мого дядька! Бажаю тобі здоров'я, благополуччя, успіху, поваги і визнання, радості, щастя, любові. Нехай тебе оточують вірні і люблячі люди, нехай життя твоє буде сповнена позитивних емоцій. З днем народження!
***
Бажаємо успіху, щоб на віки, на здоров'я, на довгі роки. Достатку, щоб кишені повні і радості, щоб співала душа. Нехай робота в руках горить, і все в житті дається. В житті цінується добро і любов, так що в цьому плані мільйонером. Ні в чому не знай, потреби, завжди посміхайся і ніколи не сумуй. А якщо раптом трапиться біда, неодмінно допоможуть друзі і рідня. З днем народження.
***
Вітаю з Днем народження! Бажаю, щоб твоє життя було ідеальною! Нехай начальник в понеділок вранці надсилає СМС, в якій просить тебе поспати до обіду. Нехай теща переїде жити до Америки і буде надсилати звідти сигари і віскі. Нехай похмілля зникне назавжди. Нехай робота триває лише кілька тижнів разів у році, а зарплата збільшиться вдвічі. Нехай дружина замість гелю для душу на 23 лютого подарує «Феррарі»! І нехай в тебе завжди буде відмінний настрій!
***
З днем народження, дорогий дядько. Я тобі бажаю бути сильним не тільки фізично, але і морально, мати багатство не тільки духовну, але і матеріальну. А також нехай буде міцним твоє здоров'я і насиченою щасливими подіями, добрими змінами і великими успіхами життя.
***
Дорогий мій дядько, з днем народження! Я бажаю тобі бути самим радісним, щасливим, коханим, найкрасивішим чоловіком на світі, вихованим, ввічливим, благородним, розсудливим, спокійним, ніжним, чарівним, активним, артистичним, швидким, спритним, сильним, душевним, життєрадісним — самим, самим, самим на всьому білому світі.
***
З днем народження вітаю дядька! Всіх благ і достатку бажаю! Нехай якість життя буде досконалим і вдало складаються всі справи. Бажаю міцного здоров'я і щастя безмірного. Нехай у Вашому домі панує гармонія, мир і спокій.
***
Нехай цей день народження пройде яскраво, незабутньо і весело. Бажаю радості на довгі роки. Бажаю віри, надії і любові. Нехай всі твої мрії здійснюються і бажання виконуються. Від усієї душі та щирого серця щиро вітає тебе, улюблений дядько, твій племінник.
***
Поспішаю привітати з Днем Народження улюбленого дядька! Нехай в житті буде менше проблем і більше удачі, менше стресів і більше радості, менше нерозуміння і більше любові, менше обов'язків та більше прав! Загалом, побільше всього хорошого і поменше поганого!
***
Дорогою дядько, бажаю стати принцом, але завтра не прокинутися в ліжку з жабою. З нею буде мокро і слизько, понуро. Хай жаба ускачить і принесе кошик везіння. З'їж пиріжок і потрапляй на ганок царства-держави, в якому ти будеш видавати накази. Нехай всі вони виконуються, але навали ворогів не буде. З днем народження, дядько.
***
Дорогий мій дядьку, ти завжди для мене гідний приклад, і сьогодні подвійно приємно привітати тебе з прекрасною датою – Днем твого народження – і, звичайно, душевно побажати всього найкращого – причому щоб збувалося все подвійно! Нехай тобі завжди радісно, затишно і легко, нехай рідні люди завжди дають привід для гордості, а в будинку панує благодать!
***
З днем варення вітаю кращого дядька на світі! Ти в мене самий коханий і хороший! Я бажаю тобі, щоб твоя робота завжди приносила тобі не тільки гідні доходи, але і задоволення. Любові, яскравих, незабутніх зустрічей, вірних друзів, святкового настрою, виконання заповітних бажань і творчих звершень!
***
Про дядечка я можу говорити довго... На нього завжди можна покластися, він не дозволить нудьгувати ні, ні сумувати, з них у нашому домі завжди лунає сміх і ведуться серйозні розмови про все на світі! Я бажаю дядька в його день народження завжди залишатися таким же, нашим любимим і рідною людиною, з яким можна проводити круглі добу - і все одно буде мало! Я бажаю йому бути самим щасливим!
***
Джерело: happyb.com.ua

Коментарі