Привітання з днем народження мамі від дочки, сина не в віршах


Рідна і чарівна! В урочистий час твого народження хочу побажати, щоб без винятку всі світові блага були у твоїх прекрасних ніг. Що б ти в будь-яку мить змогла мати те, що для тебе необхідне і бажане. Бажаю, що б доля тебе обдарувала самими чудовими і цінними презентами. І за все те, що ти, мамусю, даруєш мені, хай всесвіт віддячить тебе подвійно.
***
Улюблена мамочка! Сама дорога і рідна моя! Твій день народження – це і моє свято. Якщо б не було тебе, то не було б і мене. Бажаю тобі, щоб ти ніколи не знала самотності і смутку. Щоб завжди були поруч близькі хороші люди, здатні вислухати і підтримати, з якими завжди буде про що поговорити. Нехай в житті буде місце тільки для радісних моментів, а скарги будуть зовсім дріб'язкові і не частіше двох разів на рік. А міцне здоров'я і бадьорий дух, нехай будуть твоїми супутниками назавжди.
***
Дорога, кохана, мила, єдина, мама, ми, твій син і донька, міцно і солодко вітаємо тебе з днем народження. Просимо тебе не хворіти і не переживати за нас. Ми будемо завжди тільки добрими!
***
Матуся, бажаю тобі світити яскравіше будь-якої зірки і сонячним теплом осяювати світ нашої сім'ї. Рідна моя, у твій день народження хай обов'язково станеться диво, нехай близькі подарують тобі свою любов, хай постукає в твої двері велика радість і удача.
***
Люба матусю, твій день народження — найважливіше свято для мене, в цей день з'явився на світ людина, яка дала мені життя, ласку, любов і підтримку. Живи довго, рідна, не хворій і не старей, нехай світло твоїх очей не меркне, радості тобі і любові.
***
Моя рідна, люба мамочко, вітаю тебе з днем народження! Бажаю міцного здоров'я, любові, достатку, удачі та радості! Довгих років щасливого життя, всіх життєвих благ. Залишайся завжди молодою і красивою, і нехай збуваються всі твої мрії!
***
З днем народження, люба мамо! Будь щаслива, кохана моя. Щоб кожен день твій був наповнений світлом і теплом. І щоб турботи щастя не заважали, а тільки сили надавали. Будь веселіше день ти ото дня, а завтра що б було краще, ніж сьогодні. Нехай кожен день наповниться добром, ну, а рідні, щоб не забували. І в гості приходили, і радість приносили. Люби ріднесенька і будь любима. Квітни і пахни як квітка. І нехай так буде назавжди. Ти так красива і неповторна. Кохана ти моя матуся.
***
Улюблена мама, з днем народження! Я хочу тобі побажати, щоб кожен день приносив радість і успіх, нехай міцне здоров'я не покидає тебе багато-багато років! Хочу сказати спасибі за те, що ти в будь-який момент мене зрозумієш і підтримаєш. Залишайся такою ж доброю і красивою, живи дуже довго і завжди будь поруч! З днем народження!
***
Мила моя, ніжна моя, добра моя мама! Знаєш, скільки світлих слів не знайти — все одно мало! Рік ще один в минуле пішов, тільки не смутку, чуєш? Я є у тебе, ти є у мене. Немає з тобою нас ближче!
***
Матуся моя, красива, кохана! У тебе сьогодні ювілейний день, пам'ятне свято. Я хочу побажати тобі багато світлих і щасливих днів, цікавих зустрічей і гарного самопочуття. Нехай у твоєму житті все складається вдало. Дякую тобі за тепло, підтримку і турботу. Що б не сталося, ти завжди була поруч і як могла підтримувала мене. Твоє душевне тепло береже мене від нападок долі. Спасибі тобі за все, дорога мама! Будь нескінченно щаслива
***
Матусю, хай цей день народження буде наповнений радістю, усмішками і радісним настроєм! Я бажаю, щоб всі твої мрії здійснилися, адже ти цього гідна! Ти найкраща матуся на всьому білому світі, адже твоя любов найщиріша, а серце — саме добре! Будь щаслива, моє сонечко!
***
Сьогодні ми святкуємо день народження самого близької у житті кожної людини – матусі, матусі, мамулечки! Моя кохана, мила, рідна вітаю тебе з твоїм ювілейним п'ятдесятим днем народження, бажаю тобі від усього серця цвісти червоною трояндою ще багато століть, щоб звучала вся прекрасна музика у світі лише для тебе, щоб пісні писались і складалися вірші в твою честь! З днем народження, мамо, міцно обіймаю тебе! Твоя донька.
***
Мила мама, твої діти вітають тебе з днем народження. Бажаємо тобі, наша рідна, безкрайнього неба щастя і радості, безмежного океану успіху і любові, великих просторів надії і благополуччя, чудового настрою і досконалої краси.
***
Дорога матусю! Вітаю тебе з твоїм днем народження. З твоїм, бо мій день народження – це теж твій день. Ти подарувала мені життя. Ти недосипала ночей, поки я був маленьким, ти переживала за мої застуди і нервувала з приводу моїх двійок, і навіть зараз, коли я вже давно виріс, ти досі хвилюєшся за мої успіхи. Я б і хотів тебе віддячити, та тільки чим можна віддати за святу материнську любов? Тому я прошу тебе про одне: бережи себе! Ми всі постараємося не засмучувати тебе і зробити своє життя максимально комфортним, а ти будь і раніше тієї, заради кого я і всі ми звернемо гори і підемо на все – нашою мамою!
***
Моє вітання сьогодні для коханої мами! Рідна, з Днем Народження! Спасибі тобі, що я народився, спасибі, що так вихований, спасибі за все, що ти для мене зробила! Тепер моя черга допомагати тобі. І якщо щось потрібно, звертайся : ) Я тебе дуже люблю!
***
Мила мамусю! У цей світлий день, день твого народження я хочу тобі побажати довгого і щасливого життя. Нехай тільки радісні і щасливі дні завжди будуть твоїми супутниками по життю, а я завжди буду поряд з тобою, в будь-яку мить.
***
Ти найкраща мама на світі. В такий прекрасний святковий день я хочу побажати тобі безмірного щастя і посмішок, гарного настрою та яскравих вражень, здійснення мрій та матеріального благополуччя!
***
Сама добра, найніжніша, найласкавіша в світі – це, звичайно ж, моя улюблена матуся. Низький уклін тобі, рідна. Прийми щирі вітання в твій особистий свято. Нехай цей день народження буде найяскравішою подією. Нехай збудеться все те, про що ти мрієш, нехай у тебе все ладиться в житті. Нехай твоє життя не затьмарює жодна хмарка смутку. Міцного здоров'я тобі, побільше радості та посмішок. Нехай доля буде благосклонною до тебе. Нехай твої мудрі поради ще довго допомагають нам правильно жити.
***
Нехай це буде найбільший рік! Ти для мене така особлива. Завжди є один день в році, і я завжди хочу зробити все можливе, щоб показати тобі, як ти змушуєш мене відчувати себе кожен день. Я дуже вдячний за твою любов і турботу протягом багатьох років. Мені так пощастило з тобою. Ти найбільший, самий сліпучий, самий милий людина в моєму житті. Нехай твій день народження буде особливим. Ти жінка, яка навчила мене всьому, що я знаю. Протягом всього мого життєвого шляху ти завжди була тією силою, що утримувала мене у найбурхливіші часи на плаву. Ти - причина всього хорошого в моєму житті. У тебе найбільше серце в світі! У вас найкрасивіша посмішка і самі сяючі очі в світі. Привітання і добрі побажання жінці, у якої є все, включаючи мене! Я посилаю тобі поцілунки і обійми в твій казковий день!
***
Найкращу на світі матусю вітаємо з ювілеєм! Нехай кожен день поруч з тобою будуть тільки улюблені рідні твоєму серцю люди. Нехай кожен твій день буде наповнений щастям і радістю. І неважливо скільки тобі виповнилося років, для нас ти завжди залишаєшся веселою, молодої, енергійної і найкрасивішою! Тому що ми тебе дуже сильно любимо!
***
Мама! Не існує таких слів, які в повній мірі можуть висловити мої почуття до тебе Ти поруч зі мною протягом всього мого життя, ти завжди підтримуєш і розумієш мене як ніхто інший. І за це я дякую тобі від усієї душі бажаю в твій день народження залишатися такою ж щирою, доброю, ніжною, розумною і чудовою. Бажаю міцного здоров'я, удачі і благополуччя. Я дуже люблю тебе!
***
Дорога мама! Сьогодні ми – твої діти, прийшли привітати тебе з прекрасним святом – днем народження! Рідна наша, кохана! Ми бажаємо тобі міцного здоров'я і світлих, довгих років щасливого життя! Нехай у твоєму житті складається все так, як ти того хочеш! І успіх тебе чекає!
***
Ми живемо у величезному чарівному світі. Він на стільки безмежний і яскравий, що протягом вічності можна знаходити в ньому щось нове. Бажаю, щоб ти пізнала себе, як цілий світ, а світ, як саму себе.
***
З днем народження, моя мила мама, зі святом молодості душі і відради серця. Бажаю тобі ні на хвилину не впадати в смуток або відчай, кожен день зустрічати з натхненням і посмішкою, ніколи не припиняти мріяти і вірити в диво, завжди нас дивувати і бути щасливою всюди.
***
Я дуже тебе люблю і хочу щиро побажати всього самого доброго – щоб збулося все, про що ти мрієш, щоб кожен новий день приносив посмішки і гармонію, і нехай у тебе завжди буде відмінне здоров'я. З днем народження!
***
Мамочка, вітаю тебе з ювілеєм! Нехай будь-яке твоє діло йде на лад, життя проходить цікаво і весело. Не журися про минулих роках, адже майбутнє твоє буде ще краще і яскравіше. Я тобі бажаю вічної краси, розмаїття в житті, вірних друзів, цікавої роботи і завжди святкового настрою! Залишайся такою ж активною, доброю, красивою і розуміє, якою ми тебе всі знаємо і любимо.
***
Люба матусю, в свій день народження, прийми найщиріші побажання. Бажаємо міцного здоров'я, любові і щастя. Нехай тривоги і біди завжди обходять тебе стороною. Нехай твоє життя розквітає, як прекрасна квітка. Нехай тебе не старять роки, адже вони не владні над тобою. Нехай ніколи не покидають тебе сили, нехай всі справи йдуть успішно. Люба матусю, будь завжди красивою, доброю, молодий, нехай всі твої мрії неодмінно збуваються. Довгих – довгих років життя тобі, всіх благ і гарного настрою.
***
Нехай в душі твоїй співають райський птиці, душа співає прекрасними мелодіями. Оточують лише самі близькі, улюблені і приємні люди! Все, про що мріється, обов'язково нехай здійсниться!
***
Нехай я — не найкращий син, і сам того не помічаючи можу тебе образити, але ти — найкраща мама на світі. З днем народження, моя рідна. Бажаю тобі з роками стає тільки кращим і щасливішим, з кожним днем все гарнішати і радіти всьому хорошому, а все хороше хай відбувається постійно!
***
Моя мила мама! Сьогодні твій день народження! Нехай побільше щасливих і приємних моментів дарує тобі життя. Нехай твоє життя буде осяяна любов'ю і турботою твоєї родини. Адже твоя любов до нас, твоїм дітям, не знає кордонів. Ми відчуваємо її скрізь і завжди. А твої мудрі поради допомагають нам долати життєві негаразди. Ми звикли бачити тебе веселою, життєрадісною, залишайся такою завжди.
***
Джерело: pobazhator.com.ua

Коментарі