Привітання з днем народження подрузі своїми словами, в прозі, українською мовою


День народження єдине свято, коли ми можемо дозволити собі справжній відпочинок. Мила подружка, дозволь привітати тебе з такою урочистою подією. Нехай кожен твій день буде світлим і радісним. Нехай всі твої бажання здійснюються на раз, два. Будь завжди твій життєрадісною, доброю, веселою, коханою і бажаною. Бажаю зустріти тобі саму чисту, найкрасивішу любов. Адже ти заслуговуєш на щастя. Хай твій дім буде повною чашею, і в ньому панує спокій і затишок.
***
В день твого Дня Народження бажаю тобі, подруженька моя сердечна, всього самого чистого і світлого, нехай будь-яка справа йде на лад, нехай сусіди не пліткують про тебе! Бажаю, щоб на твоєму городі росло, цвіло і колосилось все, крім бур'янів, а всі вороги і шкідники в країні втекли геть! Нехай у тебе додасться здоров'я, а пенсія твоя буде, як у нашого Президента зарплата! Адже мріяти не шкідливо!
***
Подруга, я тебе вітаю з днем народження. Мила моя, хочу побажати тобі райської насолоди в житті і великих перемог, неймовірної краси і невичерпного ентузіазму, милості душі і радості серця, незгасною енергії і самої великої любові.
***
Дружба не так перевіряється роками, як спорідненістю душ. Вітаю, дякую тобі за це! Залишайся таким же прекрасним людиною і надійним плечем. Бажаю величезного неземного щастя, казкової любові і довгих років яскравого життя!
***
Самий близький і дорогий мій чоловічок, моя подруга! Мені не доведеться довго підбирати побажання, щоб привітати тебе з Днем народження. Скажу щиро ті слова, які йдуть від серця. Хай у твоєму домі завжди буде тепло і затишно, твої близькі відчувають твою турботу, любов і відповідають тобі тим же. Бажаю, щоб вдача та успіх завжди тобі супроводжували, а все задумане неодмінно збувалося.
***
Люба моя, з днем народження! Здоров'я тобі, радості та чудового настрою. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки самі прекрасні люди. Хай лише хороші новини радують тебе. Будь завжди коханою і бажаною, нехай у домі буде достаток, панує радість, розуміння, а доля оберігає від усього лихого. Всіх благ тобі і попереду самих щасливих років життя!
***
Ти сама, немов героїня чарівної казки. Білосніжна шкіра, як у Снігуроньки, шикарні волосся, не гірше, ніж у Рапунцель, витончена ніжка, якій позаздрить сама Попелюшка. Ти майстриня на всі руки, немов Мар'я-Майстриня. Ти така відважна, як Герда, цілеспрямована, як Русалочка, добросерда, як Крошечка-Хаврошечка. Бажаємо тобі залишатися такою ж милою, ніжною і красивою. Хай в житті тебе чекає безліч воістину казкових чудес!
***
Подружка, ось і настав день твого народження - привід від душі повеселитися! Бажаємо шикарного застілля, тостів, привітань, танців до упаду всю ніч! І, головне, щоб вранці не було ніякого похмілля!
***
Дорога подружка, сьогодні у тебе день народження. Дозволь від усього серця привітати тебе з таким чудовим святом. Будь здорова, ніколи не старей душею. Нехай всі твої плани обов'язково здійснюватися, Нехай доля буде благосклонною до тебе. Бажаю тобі величезних успіхів на трудовій ниві, і красивого щастя в особистому житті, Нехай сама яскрава зірка освітлює твій шлях. Нехай життя буде такою ароматною, як малина, хай вітерець удачі завжди дме в твою сторону.
***
Подруга, мила, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі ніжного шепоту на вушко від коханої людини, приємних моментів, чудових спогадів і барвистих подій. Будь чарівна, красива, здорова і по-справжньому щаслива!
***
Моя подруга, бажаю тобі вічного і пристрасної любові, хай усмішка постійно іскриться на твоєму обличчі. Будь красива, як весняна троянда, доля хай завжди буде ласкавою до тебе, а везіння ніколи не кине тебе!
***
Саму улюблену подружку, дорогу мою. Я сьогодні вітаю з днем народження! Я бажаю тобі дорога моя, в цей день, залишатися такою ж прекрасною, ніжною, щирою і романтичною. Хочу, щоб на твоєму шляху, ніколи не ставали ніякі перешкоди. Адже ти гідна найкращого, прекрасне життя. Адже ти завжди, у всіх ситуаціях, залишаєшся об'єктивної! Нехай в цей день народження для тебе збуваються всі твої мрії. Нехай все у тебе в житті буде добре. Адже твоя підтримка, це для мене все! З днем народження.
***
Мила подруга, від усієї душі вітаю тебе з особистим святом. Бажаю тобі міцного здоров'я, великої радості і справжньої удачі. Хай доля дарує тобі лише приємні моменти, нехай збувається твоя заповітна мрія. Ти моя найкраща подруга, і тому я бажаю тобі всього самого найкращого. Будь завжди такою гарною, доброю та життєрадісною. Нехай надія, віра пі любов супроводжують тебе по життю. Всіх благ тобі, достатку та сімейного благополуччя. Будь щаслива.
***
З народженням тебе, моя подружка. З тобою мені ніколи не буває нудно, ти як вибухова хвиля позитиву, яка може накрити з головою веселощами. Мені подобається, що у тебе такий легкий характер, і ти вмієш цінувати кожну хвилину життя. Залишайся чудовою, таємничої і яскравою. Більше тобі гарної погоди, нескінченних ідей і натхнення!
***
У всі часи поети і митці прославляли жінок. Їх красу, розум і грацію. Навряд чи хтось із нас, твоїх друзів, зможе скласти риму, ми не вміємо писати картини або ліпити з мармуру. Але ми сподіваємося, що в твій День народження наші щирі вітання будуть для тебе дороги не менше, ніж у випадку, якби твій портрет написав Рафаель, тому що ми вкладаємо в найпростіші слова почуття, що йдуть від наших сердець. Мила подруга! Ти розумна, красива, витончена, і в тобі є той вогник, який здатний зігріти весь світ і зробити щасливішим близьких тобі людей. Ми бажаємо тобі всього найкращого, і ще раз хором вітаємо з Днем народження!
***
У твій день народження я хотіла побажати тобі чого-небудь казково-незвичайного. Думала, гадала, і, здається, у тебе вже і так все є. Терем є? Є. Принц на коні теж є (ну тобто чоловік з машиною). І гуслі-самогуды (я про музичний центр), і диво-яблучко на блакитний тарілочці (це про телевізор). І чарівне дзеркало, яке дасть відповідь на будь-яке питання (а це комп'ютер з виходом в Інтернет). На килим-літак можна купити квиток і полетіти в будь-яку точку планети. Ось чого тобі в господарстві дійсно не вистачає, так це скатертини-самобранки. Щоб якось рухатися в цьому напрямку, я дарую тобі каструлю (чи іншу кухонну техніку чи посуд), щоб кожен день смачний обід готувався практично самостійно.
***
День Народження – свято зовсім не сумний, незважаючи на те, що в пісні співається зворотне. Тут ні до чого смуток! Без зайвого пафосу бажаю тобі завжди виглядати на всі сто відсотків, і нехай твій погляд впевнено підкорює всіх чоловіків без винятку! Будь завжди природною, такою, яка ти є насправді, адже ти по-справжньому прекрасний, щирий і добрий чоловік.
***
Люба моя, подруга! В цей святковий день, всі бажають тобі багато хорошого і говорять багато теплих слів. Я ж хочу до них при з'єднається, але від себе додам — сяй завжди, як сонця промінь, даруй нам усім свою ніжну посмішку і теплий погляд, тоді всі негаразди обійдуть тебе стороною!
***
Дорога моя подружка, я хочу, щоб ти була завжди щаслива, успішна і улюблена, щоб радо ділилася зі мною своїми досягненнями і приємними життєвими подіями, і ніколи не плакала мені «в жилетку». З днем народження!
***
Мила моя подруга, я вітаю тебе з днем твого народження! Мені пощастило з тобою дружити і за це я вдячна долі, адже людини краще ніж ти — не знайти. У твій день народження я хочу тобі побажати бути успішною у всіх своїх планах і починаннях, щасливою у всіх ракурсах та здорової в усіх сенсах.
***
Моя дорога подруга, мені так пощастило, що ми дружимо з тобою, Ти для мене як рідна сестра. Сьогодні у тебе самий світлий, найкрасивіший свято – день народження. Нехай особистий свято принесе тобі багато радості, удачі і прекрасного настрою. Нехай сьогодні збудеться твоя заповітна мрія. Бажаю тобі міцного здоров'я, щастя в особистому житті, великих успіхів на роботі. Нехай особисте життя цвіте і пахне, будь завжди коханою і бажаною. Дай Бог тобі щедрою і щасливої долі.
***
Ось і настав твій День народження, подружка! В це свято поспішаю привітати тебе і побажати опинитися на острові Радості, який знаходиться в океані Позитиву і тримається на трьох китах: Щастя, Любов, Здоров'я. Нехай це все завжди буде в твоєму житті: щастя в надлишку, любові до країв, здоров'я на довгі роки. Бажаю тобі всіх земних благ!
***
Подруга, з Днем Народження тебе! Навіть не знаю, що б тобі побажати, тому не буду бажати абсолютно нічого! Це, звичайно ж, дурна і несмішний жарт, але ж тобі дійсно нема чого бажати... Ти красуня, розумниця, займаєшся спортом, не куриш і не п'єш, у тебе є квартира, машина і наречений, хороша робота! Адже є чи я з кимось плутаю? Навіть якщо і не плутаю, то бажаю тобі всього-всього і побільше, та так побільше, щоб ні один велетень казкового світу не зміг забрати все це добро у своїх величезних лапищах! Вітаю!
***
Посмішки всіх людей світу сьогодні будуть присвячені тобі, моя подруга. Сонячні промені кинуться до твого дому і зігріють тебе ніжним теплом. Нехай радість і невимушеність ніколи не дадуть засумувати. І навіть самі крижані серця нехай спалахують під своїм іскрометним поглядом.
***
Моя дорога! Нехай настрій завжди буде на висоті, нехай очі твої завжди блищать від щастя, а любов твоя буде взаємною! З днем народження, подружка!
***
Як добре, що я можу похвалитися давньої і вірною дружбою з тобою! Спасибі, що ти є, моя люба подружка! Я бажаю тобі мати багато хороших приводів для посмішки кожен день і бути впевненою в собі, своїх близьких, своє гарному майбутньому!
***
Подруга моя вірна, хочу побажати тобі жіночого щастя. Знайди люблячого чоловіка, що вміє цінувати тебе і балувати. Бажаю здорових батьків, готових підтримати будь-яке твоє діло і, якщо потрібно, запропонувати допомогу. І, звичайно ж, вірних друзів, готових на ВСЕ! З Днем народження.
***
З днем народження, ключка моя. Нехай твої таргани в голові веселяться по повній, нехай батьки бачать у тобі приблизну пай-дівчинку, нехай хлопці, дивлячись на тебе відчувають захоплення і екстаз і тільки подруги знають, яка ти відривна дівка. Залишайся такою завжди і не забувай включати режим щастя на кожен новий день.
***
З днем варення! Хочу тобі того ж самого, що хотіла б для себе. Щоб твій коханий чоловік завжди був поруч, носив на руках, робив масаж, готував вечерю, вислуховував твої скарги на несправедливість начальника, витирав тобі слізки і казав, що ти просто супер!
***
Не бійся ризикувати, прагни вперед і тільки вперед. Ти, моя подружка, будеш найщасливішою. Вір мені! З днем народження!
***

Коментарі