Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому своїми словами, українською мовою


Дорогий братик! В цей день я хочу побажати тобі вірних друзів, смачного пива, цікавих матчів улюбленої футбольної команди, красивих дівчат навколо, веселих вечірок, захоплюючих подорожей, запаморочливих кар'єрних злетів і багато-багато барвистих моментів в житті.
***
Вітаю тебе з днем народження! В цей день я хочу подарувати тобі величезний букет компліментів, причому всі вони будуть справжньою правдою. Твоєму гострому розуму, гарної зовнішності, прекрасному характеру та іскрометному гумору можуть позаздрити багато. У тебе все виходить, все вдається – доля прихильна до тебе, і це дуже приємно. Нехай все, чого ти хочеш, про що мрієш, збувається швидко, легко і красиво. У день народження я хочу побажати тобі радості, добра, здоров'я і удачі. Вона і так в усьому супроводжує тобі, нехай і далі Фортуна буде до тебе прихильною. А ще я бажаю тобі величезного особистого щастя, щоб воно зігрівало кожен день твого життя, наповнювало душу любов'ю і теплом. З днем народження, і нехай цей день буде яскравим, красивим і щасливим!
***
Братик, сьогодні твоє свято! Happy birthday! Нехай ти вершиш сам свою долю, нехай життя радує лише приємними моментами, а на дорозі зустрічаються тільки цікаві люди. Не растеряй своє чарівне чарівність і справжню мужність. Продовжуй бути такою ж життєрадісною! Ніколи не зупиняйся і продовжуй рухатися вперед!
***
Братик, рідний мій чоловік! Нехай сміливість, краса, здоров'я, успіх, азарт, бажання і мрії ніколи не забудуть дорогу до тебе! Ти – саме варте уваги, що у мене є, моя опора, майбутнє, духовний тил, надійний друг. Бажаю тобі отримати від долі не просто дари, а скатертину-самобранку, яка буде виконувати будь-яку забаганку!
***
Вітаю брата з днем народження! Рідний мій, коханий, я бажаю тобі великих успіхів у житті, щоб вони принесли тобі радість, мудрість і натхнення діяти далі. Бажаю тобі спокою на душі, благодаті в сім'ї і підтримку твоїх друзів. Нехай у твоєму житті завантажується тільки ноутбук, а справи все «разруливаются» швидко і ефективно. Я вірю в тебе, мій брате!
***
Дорогий братику, вітаю тебе з днем народження і перше, чого хочу побажати, щоб твоє життя кожен день пестила тебе приємними несподіванками і випадковостями, які б дарували нові емоції та переживання. Не витрачай сили на дріб'язкова, бажаю знайти саме те, чого б хотілося присвячувати час, фантазію і всю енергію. Зі святом!
***
Дорогому братові в його День народження я хочу вручити і подарунок, і побажання! По-перше, будь завжди таким же сміливим, веселим і добрим хлопцем, яким ми тебе знали до цього дня, по-друге, завжди вір у свою щасливу зірку і не сумуй! Можна сміливо сказати, що твої близькі – твій надійний тил, ми дуже тебе любимо і завжди будемо поруч! Пам'ятай, ти для нас — справжній подарунок, і ми допоможемо тобі стати щасливим, і разом з тобою станемо щасливішими!
***
Сьогодні з ранку в нашому домі чути крики мого старшого братика, який, мабуть, безмірно радий наступу свого Дня народження. Братик, я за тебе теж радий, але все ж сподівався, що ти дозволиш нам виспатися. Зараз я хочу побажати тобі міцного здоров'я, яке буде постійно перебувати з тобою. Ще хочу побажати тобі багато нових крутих емоцій, вражень і знайомств, які отримаєш за цей рік. Нехай цей День народження запам'ятається тобі на все життя. Вже я постараюся зробити для цього все, що тільки можливо і навіть неможливо. Мені хочеться, щоб ти відпочив за цей день, набрався сил і розважився від усієї душі. А ще я сподіваюся, що батьки будуть як можна рідше лаяти тебе за запізнення, за неправильну поведінку. Ну а я постараюся заступатися за тебе, тому що ти все-таки мій рідний братик. Старших треба поважати, а я саме це і буду робити.
***
Дорогий мій брат, мій надійний товариш, рідна людина і вірний друг! Від душі вітаю тебе з днем народження, нехай новий рік твоєму житті принесе тобі благополуччя, визнання оточуючих, достаток, щастя і успіх. Бажаю тобі процвітання, удачі, хочу, щоб з усіх складних життєвих ситуацій ти завжди виходив переможцем.
***
Зі святом, старший брат! Нехай у твоєму житті з'явиться місце для цієї світлої любові твоєї, щоб ти постійно був оточений теплом, а на столі чекав смачний обід. Бажаю тобі назавжди забути про хвороби і нудьзі, щоб свіжі сили тільки додавалися, а всі негаразди йшли. Спіймай свою хвилю, на якій ти будеш разом з вітром ковзати вперед! Залишайся істинним чоловіком, якого ми всі любимо!
***
Нині я хочу привітати тебе з твоїм чудовим святом, з Днем Народження, брат! Я бажаю тобі завжди прагнути до вершин, щоб твої білі могутні крила завжди були розправлені і несли тебе в захмарні дали виконання надій. Я бажаю тобі досягти всіх своїх цілей, завжди бути переможцем. Я хочу, щоб ти завжди вмів цінувати своє життя, своїх близьких і коханих людей, своїх друзів, щоб ти завжди був оцінений по достоїнству у відповідь. Нехай у твоєму житті буде лише одна жінка, але найкраща, найкрасивіша, найбажаніша і наймудріша. Нехай у твоєму житті буде лише один, але самий близький, самий вірний, найцікавіший. Нехай у твоєму житті буде лише одна справа, але ти зможеш стати в ньому справжнім професіоналом та пізнати всю його глибину. Нехай у твоєму житті буде тільки один мільйон доларів, але щоб кожен рік, у твій день народження, він завжди був на твоєму рахунку.
***
Мій улюблений брат! Хочу привітати тебе з днем твого народження і сказати тобі, що ти найкращий братик на Землі. Нехай твоя фортуна завжди стоїть до тебе обличчям. Хочу побажати тобі величезною, як наша планета, любові. Щоб та жінка, яку ти введеш в свій будинок, була твоєю музою і оберегом. Бажаю тобі, щоб твої руки ніколи не опускалися, і ти досягав своїх цілей!
***
Мій улюблений старший братик! Ти найщиріший, самий добрий і самий сонячний людина в моєму житті. Ти для мене залишаєшся і надійною міцністю, і притулком в складні хвилини. Продовжуй освітлювати світ своєю променистою посмішкою! Будь щасливий в свій день народження!
***
Нехай життя відкриває перед тобою нові можливості, дарує дивовижні враження, нагороджує запаморочливим настроєм і просто чарівною красою. Братик, бажаю тобі бути задоволеним своїм життям, просуватися по кар'єрних сходах і насолоджуватися кожним днем чудовою життя.
***
Брат, з днем народження! Спасибі, що посланий мені долею! Бажаю, щоб всі твої мрії втілилися в життя; на душі було спокійно і добре; любов супроводжувала будь-якій справі; вибір був завжди очевидний; можливості і пригоди скрашували будні. Будь здоровий, щасливий, щасливий, пытлив, добрий, веселий, сповнений сил, красивий душею.
***
Мій молодший брат - мій кращий друг, з яким мені хочеться проводити максимальну кількість часу. Раніше ми не надто ладнали, але потім зрозуміли, що ближче для нас з тобою немає нікого. Початку епоха нашої дружби, коли ми стали покривати справи один одного. Причому робили це так, що батьки реально нічого зрозуміти не могли. Сьогодні я хочу привітати тебе і сказати, що чим старше ти стаєш, тим більше я розумію, наскільки ти дорога для мене людина. Мені хочеться побажати тобі здоров'я, тому що всього іншого ти можеш досягти сам. Нехай все в твоєму житті буде саме так, як твоїй душі завгодно. І ще ти знаєш, що в будь-який момент ти можеш покластися на мене, бо на те ми і брати, щоб допомагати один одному. А зараз припиняй всі свої справи, тому що пора починати наш грандіозний веселощі. Сьогодні всі будуть танцювати до самого ранку.
***
Вітаю з днем народження, дорогий мій улюблений брат. Бажаю мудрості думки і сили дій, відваги серця і мужності душі, справедливості життя і сталості удачі, досконалості у будь-якій справі і максималізму в щастя. Будь здоров, братику, веселий і щирий, добрий.
***
Вітаю з днем народження від усієї душі. Нехай в житті тобі завжди щастить, щастя і удача переслідують, нехай завжди буде можливість удосконалюватися. Бажаю, щоб ти був високоморальною людиною, так само прекрасного здоров'я, взаємної любові, вірних друзів, завжди досягати бажаного.
***
Дорогі, сьогодні ми всі зібралися за цим великим столом, щоб привітати мого брата з днем народження. Мій улюблений, я хочу попросити у тебе вибачення за свої вчинки і сказати тобі про те, що ти для мене ідеал, адже ти показав нам усім, що ти справжній чоловік, вірний друг та найкращий чоловік, який робить свою дружину кожен день щасливим і змушує її щиро посміхатися. Спостерігай за тим, як твої діти ростуть і приділяй увагу їх вихованню, адже коли вони виростуть, то створять свою сім'ю, ти будеш бачити їх все рідше. Люби життя і ніколи не підганяй її, адже кожну мить, проведений на землі, цінний. Ще раз хочу привітати тебе від щирого серця з днем народження! Я дуже люблю тебе, мій рідний.
***
Бажаю тобі багато успіхів у житті, і щоб завжди все виходило! Я бажаю тобі завжди пам'ятати, що життя – це чудово, і що завжди все вийде, і потрібно тільки вірити в це, і намагатися бути кращим з кращих! Бажаю завжди перемагати в усьому, а якщо сталося так, що тобі обійшли, я бажаю тобі найкращого в житті, і щоб навіть помилки або програші не могли тебе зробити сумним або невпевненим у собі! А тому я бажаю тобі великих успіхів у всьому, і нехай твої помилки – будуть для тебе просто твоїм минулим, а ще – також і твоїм досвідом! Бажаю багато щастя дізнатися у світі, і нехай ніхто ніколи не посміє образити тебе серйозно! Я бажаю тобі завжди залишатися самим собою! І нехай світ не буде жорстокий по відношенню до тебе! Нехай все виходить завжди! Багато тобі радощів у повсякденному житті і нехай погода буде хорошою за вікном і за дверима!
***
Тобі, звичайно, відома казка про те, як Пітер Пен не хотів дорослішати... Сьогодні ти, братику, святкуєш свій День народження, прощаєшся з дитинством і починаєш доросле життя, в якому, як тобі чудово відомо, чимало клопоту і турбот... Але хто сказав, що дорослі живуть нудно? Повір, тобі під силу розфарбувати своє життя яскравими фарбами і в якомусь сенсі залишитися хлопчиком, здатною літати у своїх мріях! Просто посміхайся кожен день, дорожи друзями, даруй любов безкорисливо і будь сміливіше!
***
Милий братику, від всього серця вітаю тебе з твоїм особистим святом – днем народження. Нехай сьогоднішній день буде найсвітлішим, найвеселішим. Нехай всі твої мрії неодмінно збудуться, нехай удача відкриває перед тобою двері. Живи, як у казці, радій кожному дню. Міцного здоров'я тобі, величезного щастя, чистої совестим, і всього самого найкращого. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми вірними супутницями. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай Господь завжди береже тебе.
***
Мій дорогий і улюблений брат, ти завжди був прикладом для мене і тією людиною, який захищав від кривдників. Нехай ми і стали старше, але ти для мене все одно завжди будеш залишатися саме тією людиною, яка зрозуміє, втішить і навчить справлятися з бідами в нашому світі. Будь щасливий. Зі святом тебе!
***
Дорогий мій братик – братику, вітаю тебе з твоїм Днем Народження і бажаю тобі величезних успіхів в житті і досягнення усіх поставлених тобою цілей. Нехай всі твої мрії і бажання збудуться, а любов та відданість близьких людей завжди буде оберігати тебе на твоєму життєвому шляху. Я дуже люблю тебе і завжди підтримаю і допоможу тобі в будь-якому твоєму починанні. Мені дуже важливо завжди бачити твою посмішку і твій дзвінкий голос! Мені дуже хочеться, щоб ти завжди був щасливим і впевненим у собі хлопцем! Бажаю тобі популярністю у дівчат і вірною взаємної Любові! Бережи її у своєму житті і дорожи кожним світлим моментом в твоїй яскравою і веселою життя. Пам'ятай завжди, що ти один із самих класних і добрих хлопців в світі, і я тебе дуже сильно люблю і цілую! Будь таким же веселим, запальним і яскравим, як і завжди. З днем народження, дорогий мій! Всіх Благ тобі!
***
Дорогий братик! Вітаю тебе і бажаю тобі любові, впевненості, надії і віри! Побажаю ще відмінного здоров'я і великого щастя! Нехай твоє серце завжди буде добрим і гарячим, а я завжди зможу спертися на твоє міцне плече, з Днем народження!
***
З днем народження, мій дорогий чоловік, мій рідний і улюблений брат. Я тобі бажаю завжди горіти яскравим вогнем любові і натхнення, ніколи не впадати у відчай і не знати розчарувань, на повні груди вдихати повітря щастя і з повною впевненістю завжди йти до своїх мрій. Здоров'я тобі, братику, розташування удачі і світла багатообіцяючих надій.
***
Дорогий мій брате, вітаю з днем народження. Нехай світ відкриває для тебе свої горизонти краси і щастя, нехай твої сила і кмітливість проявляються в успіху кожної справи. Бажаю бути першим у всьому і домагатися всіх регалій життя.
***
Вітаю з днем народження свого кращого друга і самого чудового брата. Спасибі за розуміння, підтримку і веселе дитинство. Бажаю подолати всі висоти, бути здоровим та найщасливішим. Нехай фортуна посміхається тобі, а в житті не буде чорних смуг. Нехай кожен день приносить радість і насолоду. Вітаю!
***
Рідний мій, з днем народження! Часто люблять говорити, що у чоловіків і жінок так мало спільного, як ніби вони прибульці з різних планет, а то і галактик. Але у мене з дитинства був ти: об'єкт постійного спостереження і вивчення. Напевно тому я почала розбиратися в тонкощах чоловічої психології раніше, ніж мої однолітки. Найголовніше моє відкриття, здійснене завдяки тобі, такий: незважаючи на всі відмінності, дещо-що нас об'єднує. У чоловіків теж є серце, відважне і любляче. Я бажаю тобі, брат, щоб любов постійно була присутня у твоєму житті! Бажаю, щоб тобі завжди було кого захищати і оберігати! Здоров'я тобі незвичайного і щастя!
***
Джерело: happybirthday.co.ua

Коментарі