Привітання з днем народження татові від дочки, сина своїми словами, українською мовою


Побажаю тобі в день народження, мій татусю, щоб счастьебило золотий струменем у твій дім, щоб усі скарби світу вмить тебеоткрылись, щоб всі хвороби і вороги відступили! Бажаю тобі,
***
Сьогодні ми вітаємо з Днем народження найдорожчої нам людини – нашого тата! Ми постаралися зробити свято яскравим та захоплюючим, приготували і подарунки, і смачний торт, але ми знаємо, що найбільше тата порадують наші поздоровлення і побажання, що йдуть від люблячих сердець! Улюблений наш татко! Ти – наше головне і дорогоцінний диво, ми так любимо тебе, і давай сьогодні подаруємо тобі по часточці нашої любові? Дивись, вона летить до тебе веселими іскорками, і тепер ти неодмінно будеш щасливий все своє довге життя! Якщо б мене запитали, кого я люблю більше, маму чи тата, я б відповіла, що люблю кожного більше всього на світі! А сьогодні у мене – особливий день, я вітаю з Днем народження тата і, здається, у світі закінчилися слова і букви, щоб написати нові, з яких можна було б скласти гідну його побажання! Любий тато! Я просто від усієї душі побажаю тебе щастя, цьому слову стільки ж років, скільки світу, і, напевно, у ньому укладена все найкраще!
***
Улюблений татко, вітаю тебе з днем народження. Залишайся таким же теплим, рідним і турботливим. Нехай кожен день приносить тільки позитивні емоції, а в твоєму серці завжди живе любов і гармонія. Зі святом, тато.
***
Тебе ми з днем народження вітаємо, з таким великим, щасливим днем. Нехай краще, що було, не піде, а найгірше — нехай ніколи не повториться! І нехай інколи в житті нелегко, живи красиво, вільно, широко, люби людей світло і простодушно.
***
Папуля, вітаю тебе з святом! Бажаю тобі здоров'я і удачі, успіхів у всіх твоїх починаннях, просування кар'єрними сходами, вірних друзів та здійснення усіх мрій! А головне - завжди залишайся таким, який ти є. Ми любимо тебе!
***
Тільки ти можеш знайти вихід з будь-якої ситуації і не дати розкиснути! Ти у нас найкращий з отців! нехай все, що ти робиш для нас, повернеться тобі гарним настроєм, позитивом і здоров'ям! Ми дуже любимо тебе! З Днем Народження.
***
З днем народження, тато! Нехай сім'я зігріває душу, а робота приносити радість. Залишайся таким же мудрим, спокійним, люблячим і розуміючим чоловіком, чиї поради і підтримка дуже важливі і неоціненні.
***
Тато, татко, татусь! Скільки тепла, ніжності і турботи в цьому простому, але головному слові! Ти самий чуйний, уважний і розуміючий батько на Землі! Завдяки Твоїй любові, повазі і почуттю власної гідності Ти зміг виростити з нас хороших людей! Вітаю з Ювілеєм і бажаю кохання, благополуччя та удачі! Нехай Твій життєвий шлях освітлює лише яскраве сонце, а в душі цвіте весняний сад і співають солов'ї!
***
Дорогий татусю, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай цей чудовий, особистий свято принесе тобі море радості і прекрасних миттєвостей. Прийми від сина найщиріші вітання. Дай Бог тобі, рідний, міцного здоров'я на довгі роки. Нехай твоя енергія, твій ентузіазм служать тобі ще довгі роки. Нехай у всіх справах тебе супроводжує успіх, нехай всі негоди і тривоги назавжди покинуть тебе. Нехай Господь завжди оберігає тебе від усіх невдач. Будь щасливий.
***
Тато, милий, у тебе таке почуття гумору, що удача поруч з тобою може тільки посміхатися. Використовуй це якість на повну котушку і все в твоєму житті буде в ажурі. А ми своєю любов'ю тебе завжди підтримаємо і подбодрим. З днем народження!
***
Татова усмішка, татів сміх! Найспокійніша для мене хвилина в житті, коли сміється мій батько, коли він жартує. Якщо це відбувається, значить, нічого поганого не буде, значить, не існує ніяких небезпек. І мені здається, що на цей час настає мир у всьому світі. Таточку, смійся, посміхайся! Твій гарний настрій завжди дає надію на краще і додає нам сил.
***
Таточку! Мій улюблений, рідний, самий досвідчений і самий добрий татусю! Сьогодні ти відзначаєш свій День Народження! Для мене це теж справжнє свято! Я від усієї душі хочу побажати тобі щастя, доброти, ніжності, успіхів у роботі, достатку і благополуччя у всьому! Нехай твій Ангел-зберігач, який стільки років оберігав тебе від негараздів, завжди слід за тобою. Нехай всі прикрощі та біди обходять твій дім. Нехай тебе ще довгі-довгі роки оточують ті, хто доріг твоєму серцю!
***
Сьогодні мій улюблений татусь став зовсім вже великим. Хоча варто зауважити, що з року в рік ти стаєш все молодше. Я можу пишатися таким приголомшливим папою, який завжди виконував мої мрії. Я реально завжди думала, що у мене тато – справжній чарівник, який може зробити все, що завгодно. Мої друзі мені заздрили, бо знали, що тато мені дозволить все, що я захочу. Але при цьому я ніколи не переходило допустимі межі, бо знала, що тата засмучувати не можна. Мені хочеться побажати тобі відмінного настрою, а також міцного здоров'я. Сьогодні ми будемо відзначати цей крутецкий свято, тому ти повинен бути сповнений енергії, щоб відриватися до самого ранку і веселитися. Нехай цей день буде сповнений приємних миттєвостей, позитивних моментів, які назавжди залишаться в твоїй пам'яті. Зі святом!
***
Слово «тато» в наші п'ять голосів сьогодні звучить урочистим хором, славити тебе, наш татко! Ти у нас самий-самий мужній, терплячий, ласкавий і ніжний! Ми вітаємо тебе з твоїм святом і дякуємо тобі за все, чому ти нас навчив. А ти навчив нас багато, і досі вчиш. Кожен раз, приймаючи якесь рішення, ми завжди уявляємо: а щоб сказав наш тато, а як би вчинив він? Ти наш компас і духовний орієнтир. Вітаємо тебе, коханий!
***
Папуля хочу тебе з днем народження привітати, адже ти в мене самий чудовий, краще всіх, Хочу частіше чути твій радісний, заливчастий сміх. Бажаю, що б в серці горів вогник, І успіх був твій справжній коник. Нехай біля тебе завжди буде друзів цілий круг, Ти мій головний герой ти мій справжній друг.
***
Дорогий тато, я вітаю тебе з Днем народження, з особистим святом, який, звичайно, стає воістину особливим для всіх твоїх близьких людей. Нехай у тебе все завжди складається тільки найкращим чином, адже ти заслуговуєш на даний щастя і можливість розуміти, що доля налаштована доброзичливо. Вітаю з святом, який ми обов'язково відзначимо сьогодні в тихому, але воістину миле і приємне сімейному колі. Бажаю тобі успіху і знання того, що будь-яка мета виявиться досягнутою. Нехай удача завжди супроводжує тебе, дозволяє розуміти, наскільки важливу роль відіграє кожен день життя. Татусю, будь ласка, будь поруч зі своїми близькими людьми, адже сім'я – це найбільша цінність, дарована долею. Я обожнюю тебе, мій рідненький! Мрію бути схожою на тебе, коли виросту, тому вдячна за турботу і увагу.
***
Сьогодні, в День народження батька, я дивлюся на наше життя, оглядаюсь у минуле і ще раз переконуюся в тому, що наш батько – найцінніший дарунок Долі, який тільки можна собі уявити! Він завжди любив нас, піклувався про свою сім'ю і не знав у цьому втоми, у нього завжди було в запасі добре слово і весела жарт... А сьогодні ми відзначаємо його ювілей, і я хочу побажати йому завжди бути таким же – міцним тілом і духом, життєрадісним і волелюбним, сміливо дивитися в далечінь і, звичайно ж, бути дуже щасливим!
***
Вітаю тебе, дорогий тато, з днем народження. Нехай твоя дорога буде рівною і спокійною, нехай у справах тобі щастить, хай буде міцним і надійним твоє здоров'я, хай щастя і радість тебе завжди знайде. Будь успішним, тато, добрим, улюбленими найкращим.
***
Ми стали успішними, навчилися цінувати добро і турботу, приймати рішення і відповідати за свої вчинки. Не знаю, якими б ми стали, якщо б у нас не було частинки тебе – красивого, розумного, мудрого людини, якщо б ми не знали твою турботу, любов до нас. Своїми вчинками ти вчив нас не відвертатися від людей, бути опорою для близьких. Сьогодні ми бажаємо тобі міцного здоров'я, довгих щасливих років і не втрачати ні за яких обставин твій оптимізм. Ми любимо тебе!
***
Хочу привітати з днем народження мого захисника, самого сильного і мудрого чоловіка у всьому світі — мого дорогого тата! Дорогий мій таточку, спасибі тобі за те, що завжди підтримуєш і наставляєш мене, роблячи моє життя краще! Бажаю тобі більше життєвих сил, позитивних емоцій, невичерпного здоров'я та тільки добрих новин!
***
Сьогодні ми вітаємо з Днем народження главу сім'ї – турботливого батька, захисника, кращого друга і просто справжнього чоловіка! Дорогий мій таточку, всі ми – твої діти, дружина та рідні — бажаємо тобі щастя! Нехай у твоєму житті буде побільше, нехай кожен день для тебе починається з посмішки, а закінчується приємним відпочинком у колі сім'ї!
***
З кожним роком все більше сивини з'являється в твоєму волоссі, але це не старість, це мудрість прожитих років! Ти все життя набирався її, і навчав їй мене. Твої труди не стали марними. Спасибі за все, що у мене є, адже це ти навчив мене життя, ти навчив правильно розставляти пріоритети. Спасибі, тату! З днем народження тебе! Ти виростив хорошу дочку!
***
Дорогий татусю, вітаю тебе з Днем Народження і хочу побажати тобі, миру на землі, хліба й солі на столі, і щоб здоров'я міцним було, і ніколи не підводило, щоб стукалася радість в дім вранці, ввечері і вдень. Забудь про старості - вона так далеко, і більше радості, нехай буде життя твоє легка.
***
Нехай ніколи не вичерпується твій оптимізм, життєрадісність, бадьорість духу і спрага нових справ і досягнень! Ти приклад для всіх нас! Залишайся завжди самим веселим, самим люблячим і добрим!
***
Любий тато! Твій День Народження величезна радість для всієї нашої родини, і перш за все для мене! Ти – голова сім'ї! Ти – опора, ні, ти сталевий каркас нашої родини, ти – основа благополуччя сімейного вогнища, ти – наш Бог! Так, тато, не дивуйся, ти заслужив того, щоб тебе обожнювали всі, хто тебе знає! І я дуже пишаюся тим, що небеса мені подарували саме тебе! Адже ти – кращий! Безперечно! Своїми вчинками ти закрепляешь свої слова, ніколи не кидаєш обіцянок на вітер, ніколи не робиш не справедливо. У твоєму характері така сила і міць, що часом здається, що ти зроблений і сталі. Але варто тобі посміхнутися, і ти стаєш м'яким і поступливим. Заради своєї сім'ї ти готовий гори звернути, ти готовий перевернути планету догори дном, ти готовий заради сім'ї віддати своє життя. Але ми твоє життя будемо берегти своєю любов'ю завжди! Живи сто років, тато! З Днем Народження!
***
Сьогодні найкраще свято на землі – день народження улюбленого батька. Милий тато, прийми найщиріші вітання. Нехай сьогодні здійсняться всі твої заповітні мрії. Нехай твоє здоров'я збільшилося в кілька разів. Нехай життя твоє буде довгою і щасливою. Я пишаюся тобою батько, і кажу велике синівський спасибі тобі за все. Міцного здоров'я тобі, радості і всього самого найкращого. Нехай тебе оточують турботою рідні, а надійні друзі завжди подадуть руку допомоги. Бережи тебе Господь, дорогий батько.
***
Ти для мене не просто батько, ти ще і відмінний друг. Тільки з тобою я можу годинами говорити про що завгодно. Ти завжди зрозумієш і даси пораду. Нехай час не стирає твою життєву хватку. Бувай здоровий, тату.
***
Джерело: vsivitannya.co.ua

Коментарі