Привітання з днем народження дівчині своїми словами, в прозі, українською мовою


Сьогодні День Народження у неймовірно талановитої людини! Дорога, ти неймовірна гарна, добра, турботлива, уважна! У тебе чудова сім'я: люблячий чоловік, милі дітки, прекрасні батьки! Ти будуєш кар'єру і думаю, з часом ти станеш великим Босом! За тобою йдуть люди, до тебе прислухаються, іноді побоюються, тебе поважають! Я від усього серця хочу побажати тобі ніколи не зупинятися на досягнутому, вдосконалюватися, але головне, бути ЩАСЛИВОЮ!!!
***
Побажаю я тобі, моє сонечко рідне, щоб усе на світі було для тебе. Бажаю тобі, щоб у твоїй душі цвіли сади, щоб співали солов'ї. Нехай цей великий земна куля крутиться кругом тебе. Моя люба, моя прекрасна дама, бажаю тобі ніколи не ставати на досягнутому, ставити перед собою цілі і досягати їх виконання. У твій День народження дарую тобі виконання священної мрії.
***
Вітаю тебе з днем народження. Бажаю жити, оповитою турботою, увагою, бути чуттєвою і цілеспрямованою, жіночною і бажаною. Нехай доля веде за ручку до успіху, оберігаючи від смутку і невдач. Зводить з розуму чоловіків і вмій щиро любити обраного.
***
Вітаючи тебе з днем народження, рідна, бажаю бути чемпіонкою по оптимізму, кращої за красою, рекордсменкою по позитивному настрою, переможницею похмурих днів, першою за бадьорості, нищителі зневіри і невдач, лідером здорового способу життя та головною щастя в житті!
***
У цей святковий день ми готові подарувати тобі аромат всіх квітів і рум'янець зорі, ніжність ранкових троянд, сонячне світло, дружнє тепло, людську доброту, багато ласкавих слів і неземну любов! Нехай завжди тебе супроводжують здоров'я і щастя. Все, що є світле і святе на землі, хай буде в твоєму житті!
***
Вітаю з днем народження! Нехай на тебе нападуть щастя, здоров'я, любов, багатство, удача, успіх, а ти не зможеш від них відбитися. І вони принесуть тобі нехай сімейне благополуччя, гроші, вірних друзів, гарних колег, кар'єрне зростання, незабутні подорожі та безліч тем для цікавих мемуарів.
***
Вітаю з днем народження. Сьогодні не дарма такий світлий і яскравий день. Адже сьогодні народилася така чудова і добра жінка. Тож хай сонечко світить тільки для тебе, так і пташки співають в твою честь. А найголовніше – нехай в твоїй душі завжди буде мир і спокій. А удача, успіх, любов, повагу та радість обов'язково прийдуть до тебе самі. Адже з такою людиною не може бути інакше.
***
Прекрасну дівчину поспішаю привітати з днем народження. А побажати їй хочеться свободи дій та чистоти думок, щасливих днів і радісної сюжету життя. Будь щасливою, життєрадісною, веселою, цілеспрямованої і везучою. Залишайся завжди такою ж чарівною і неповторною.
***
Наймиліша і неповторна, найкрасивіша дівчина на світі – це ти, моє сонечко. Я без тебе, як сонце без тепла, як безводна річка. Ти в моєму житті найголовніша. Я зроблю все, щоб ти була щаслива. Сьогодні у тебе прекрасне свято – день народження. Нехай твій особистий свято принесе тобі удачу, нехай неодмінно здійсниться твоя мрія. Бажаю тобі міцного здоров'я, багато щастя і найкрасивішою любові. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе, моє сонечко.
***
Красуня, в твій день народження, бажаю впевнено йти по життю, щоб губки бантиком і носик гордо вгору. Нехай для твоїх прекрасних ніжок доля підготує стежку успіху з м'яким газоном удачі, нехай твої очі сяють від щастя, наче дві зірочки на чистому небосхилі.
***
Сьогодні я дарую тобі найтепліші, найніжніші слова. У них тисяча повітряних поцілунків для тебе, моя кохана дівчина. Хай сонечко подарує тобі теплоту своїх променів, хай небо подарує найяскравішу зірку щастя, хай життя твоє стане, як блакитний небозвід. Я готовий, як добрий чарівник виконати будь-яке твоє бажання, адже ти моє щастя. В твій день народження, я зізнаюся, як сильно тебе люблю. Будь завжди такою привабливою, ніжною, ласкавою, красивою. Нехай у твоїй душі завжди дзвенить мелодія весни.
***
Вітаю з днюхой, прекрасну девчуху. Бажаю крутих перців уваги, надзвичайної краси і чарівності, бажаю збивати з ніг мужиків красою своєю, і з кожною хвилиною бути веселіше.
***
Кожен день — новий відтінок щастя, нова радість, новий настрій... Відмінний настрій! Всі фарби життя для тебе! З Днем Народження!
***
Вітаю з днем народження! Хочу побажати, щоб всі негаразди забули дорогу до твого дому, щоб тільки достаток, успіх та впевненість стали твоїми супутниками! Нехай радують діти, друзі обожнюють і бояться вороги! Радості, щастя і теплого, ніжного сонечка в небесах!
***
Сьогодні свято у самої чарівної дівчини! У найпривабливішою і найкрасивішою, у моєї коханої! Я вітаю тебе від щирого серця з Днем народження! Хочу подарувати тобі весь світ, але він не гідний тебе, хочу подарувати тобі всі зірки, але вони тьмяно світять, порівняно з блиском твоїх очей. А я подарую тобі своє життя, хоча вона і так вже давно в твоїх руках!
***
Нехай твоя душа буде вічно переповнена тільки світлими почуттями, любов'ю і щастям! Бажаю тобі завжди залишатися такою доброю, відкритою, красивою і усміхненою дівчиною! Нехай всі твої мрії збудуться, адже ти цього гідна!
***
Привітати з Днем народження таку молоду і красиву дівчину для мене особлива честь! Мені дуже приємно, що я перебуваю серед знайомих такий раскрасавицы! Нехай тобі завжди щастить, і зустрічаються тільки хороші люди! Нехай всі твої бажання збуваються на «раз-два-три»! Здоров'я і щастя!
***
Вітаю тебе з днем народження! Щасливих тобі життєвих стежок, здоров'я і нев'янучої краси, приємних серцю спогадів і трохи чарівництва. Щоб усмішка завжди сяяла на обличчі, близькі люди балували тебе увагою і турботою, а любов приносила лише насолоду та бурю позитивних почуттів.
***
Саму прекрасну, милу і чудову дівчину на Землі вітаю з днем народження. Сонечко моє, моя радість і щастя я тобі бажаю побільше добрих і барвистих моментів у житті, відсутність у ній смутку і туги. Бажаю прикрашати цей світ своєю неймовірною красою і обдаровувати близьких щедрістю своєї душі. Я тебе дуже кохаю і щиро бажаю, щоб ти була у мене найщасливішою.
***
Хочу побажати тобі не просто благополуччя та гарного життя, а ще й вдалого збігу обставин. Щоб своїми досягненнями ти міг пишатися. Живи яскраво і усміхайся кожен день!
***
Вітаю з днем народження! Бажаю безмірного щастя, міцного здоров'я, справжнього кохання, удачі, достатку, здійснення мрій! Нехай життя буде наповнена позитивними емоціями, вірними друзями, радісними днями. Яскравих, світлих, щасливих тобі подій!
***
Вітаю з днем народження. Хочу побажати нашій милій дівчині — легкості і оптимізму, більше задоволень, вірних друзів, грошової стабільності і незалежності, злагоди і домашнього затишку, в дні відпустки відпочивати тільки на Канарах або Мальдівах!
***
Ми знаємо один одного багато років, але тільки зовсім недавно вирішили поєднати наші долі. Сьогодні я не можу зрозуміти, навіщо ми чекали так довго, але я щасливий, бо попереду у нас ціла вічність нашої любові! Кохана моя, я вітаю тебе з Днем народження і бажаю тобі сонячної радості, милість Фортуни, хорошого здоров'я і натхнення, щоб кожен день проводити, як свято!
***
Красою твоєю захоплюються хай вічно, а доброта вчинків служить предметом поваги. Все, чого б ти не забажала, нехай приходить в стократному розмірі.
***
Сьогодні твій день народження. Запам'ятай: ти народжена для щастя. Нехай очі твої бачать тільки прекрасне. Нехай вуха чують чарівні звуки музики, прибою, компліментів. Нехай ніжки будуть жваві і несуть тебе все вище по сходах благополуччя і успіху, пальчики на руках будуть прикрашені кільцями з діамантами, а долоньки служать для того, щоб ловити зірки. З днем народження, мила. Будь щаслива.
***
Дорога, бажаю тобі в день народження побільше жіночих, милих радощів: букетів «просто так», ніжних слів, запаморочливих компліментів, романтичних сюрпризів і палких зізнань.
***
У це світле свято, в День народження улюбленої я трішки збився з ніг, прикрашаючи будинок і розставляючи букети з її улюбленими квітами, я клопочу, як білка, і дуже задоволений, тому що робити що завгодно для моєї єдиною – найкраще заняття на світі! Я вітаю тебе з Днем народження, моя мила, будь завжди також щаслива, як сьогодні, і нехай ні труднощів, ні печалей не буде в твоєму житті, адже ти так гідна теплих променів удачі і щастя!
***
Вітаю з днем народження і бажаю, щоб кожен день твого життя був наповнений оптимізмом, свіжими ідеями та цікавими зустрічами. Нехай у тебе завжди буде відмінне здоров'я і бадьорий настрій. І нехай кожен ранок тебе зустрічає яскравими сонячними променями і посмішками близьких!
***
Зі святом, чарівна пані! У цей чудовий день, який дарує тобі новий виток молодості і нового життя, бажаємо тобі бути самою чарівною жіночною, ніжною, красивою і життєрадісною! Нехай сьогоднішнє свято буде переповнене букетами квітів і компліментами від шанувальників! Нехай доля твоя буде наповнена душевним добром, людським теплом, щасливими моментами і неймовірними зустрічами! Нехай твоє кожне нове ранок приносить тобі тільки усмішку, задоволення і щастя! Бажаємо тобі знайти себе, насолоджуватися кожним прожитим моментом, кожною секундою часу, легко отримувати від життя все що бажаєш — і навіть трошки більше! І нехай самими головними подарунками в цей день для тебе стануть любов близьких, молодість душі та величезний запас життєвої енергії! Молодості, краси, довголіття, процвітання, розвитку і відмінного настрою!
***
Дорога, мила, прекрасна, неповторна! У твій день народження бажаю тобі легко крокувати по життю, підкорювати чоловіків, змушуючи тремтіти серця, бути яскравою, позитивною, модною і стильною. Нехай в книзі твоїй долі будуть тільки щасливі історії з хорошим фіналом.
***
На землі багато квітів, але вони не зрівняються з тобою, мій найкращий квіточка! Залишайся такою ж милою і чарівною на довгі роки. Нехай світло твоєї доброти і сердечності висвітлює життя і робить її радісною! Даруючи свято близьким, будь завжди щаслива! Здоров'я тобі, успіхів скрізь і у всьому, поваги і благополуччя! Моя любов і відданість стануть тобі вірною і надійною опорою. Безхмарного дня народження!
***
Джерело: pryvitannya.com.ua

Коментарі